et lille mix
Redaktør: Moderators
et lille mix
hej alle på chartattack ville høre om jeg kunne få jeg til at mixe de her sange sammen så det blev et fedt mix er til en pige, så det må meget gerne blive coolt.hun skal rejse på søndag så det skal helst være klar til fredag:
Her er sangene:
the fray - over my head,
mika- relax,
take it easy,
rihanna - Cry,
the fray -how to save a life.
Her er sangene:
the fray - over my head,
mika- relax,
take it easy,
rihanna - Cry,
the fray -how to save a life.
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
- Dj Pantheon
- Kontakt:
haha, nej du har sku nok ret har lige skrevet med hende,
hun sagde jeg bare skulle få dig ttil at finde på noget, så ville hun blive super glad.
det skal bare være sådan noget kærlighed.
lige som den der vil du være min på en sommer nat, osv men hvis du ville så bare find på noget selv ville være super nice.
hun sagde jeg bare skulle få dig ttil at finde på noget, så ville hun blive super glad.
det skal bare være sådan noget kærlighed.
lige som den der vil du være min på en sommer nat, osv men hvis du ville så bare find på noget selv ville være super nice.
- Dj Pantheon
- Kontakt:
- Dj Pantheon
- Kontakt:
http://download.yousendit.com/C430218F09757F9C
Men er kun how to safe a life og Relax, har ikke de andre, men laver liget mix med de andre når jeg får dem.... håber du kan bruge det lidt der er lavet
Men er kun how to safe a life og Relax, har ikke de andre, men laver liget mix med de andre når jeg får dem.... håber du kan bruge det lidt der er lavet
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!