Hvordan virker Virtual PC 2007..?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Hvordan virker Virtual PC 2007..?

Indlæg af chreddy1 »

har nu hentet både Virtual PC 2007 og en XP SP2 inkl IE7 fra Microsoft.. men ka ikk få det til at virke.. hvordan gør man det..? :?

for har nemlig fået en Vista dvd brændt, så ville godt lige teste hvordan det virker og hvordan man opgraderer fra xp..
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Jamen, det virker ligesom VM-Ware.

Du laver en virtual computer, og indstiller den. (hvor den skal tag cd fra, og hvor mange ram, hvor meget disk osv.)

Derefter booter du på den virtual maskine du har lavt, og installer vista som du ønsker.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

okay.. vil prøve om jeg ka få det til at virke.. men tidligere idag fandt jeg da ud af at lave en virtuel computer og køre direkte fra vista cd'en.. dog kunne den ikk installeres.. ved ikk hvorfor.. den sagde bare på et tidspunkt noget med "installation cancelled".. :(

EDIT: Så kom jeg da på XP i Virtual PC 2007 :).. fandt ud af at jeg skulle ændre i harddisc settings, mens min virtuelle pc ikke kørte :)..
Besvar