Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Sorry for mit ordvalg, men altså... Du har lige været inde og kigge i den anden tråd der mere eller mindre handler om man kan blive sporet ved brug af RS og alt muligt andet. Kunne du så ikke bare have spurgt der?
Tjek downs måde at skrive internet på (indernæt) så finder i straks grunden til Chreddys spøg.. (eller jeg ved gud da håber var en spøg, men hvad ved jeg..) Er røv træt så Bubbie out!
Kazo skrev:Fangede udmærket stavemåden, men tror desværre ikke, at chreddy1 mente sit spørgsmål som en spøg.
men der tar du så fejl.. for det var netop ment som en spøg..
I så fald var det utrolig svært at fange ud fra den måde du skrev det på. Også at du stiller et uddybende spørgsmål uden at tilføje et smiley der kunne indikere at det var en joke..
En humoristisk/satirisk artikel i en avis benytter sig jo heller ikke af smileys, hvorfor skulle chreddy1 så?
De tre punktummer giver til gengæld en anden form for ironisk tænkepause, i modsætning til tankestregen, der bruges til at slå et argument fast eller komme med et svar på et hypotetisk stillet spørgsmål fra forfatteren.
Ja en seeding af en torrent kan spores, og chreddy1s indlæg var en joke.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright