Req: Eiffel 65 - ALT

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
cookie-

Req: Eiffel 65 - ALT

Indlæg af cookie- »

Søger alt med Eiffel 65, udover "I'm blue" og "Move your body"

De har vist lavet et album der hedder Europop?

Har desuden søgt :)
<center>
</center>
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Har kun "I'm blue" desværre :)
He who dies with honor is a dead man!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

De har lavet mere end et album, så vidt jeg kan se, så har de lavet 2 selvstændige album, og et opsamlingsalbum med nye numre på.

1) Europop (1999)
2) Contact! (2001)
3) Eiffel 65 (Special Edition) 2CD (2003)

De to største hits er klart, som du nævner:

Blue (Da Ba Dee) og Move Your Body samt Too Much Of Heaven. Her skal man kigge efter remix som:

Blue (Da Ba Dee) (DJ Ponte Ice Pop Mix) (Gabry Ponte)
Move Your Body (DJ Gabry Ponte Original Club Mix)
Too Much Of Heaven (DJ Gabry Ponte Club Remix)

NEJ JEG LIGGER IKKE INDE MED DEM, DA ALT MIN MUSIK ER BRÆNDT AF
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Tjek din indbakke småkage 8)

@ FRZ : Hvis man leger med tændstikker, tisser man i sengen... (eller mister sine mp3´r)..eller...?
8O :? :lol:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Plys - det nye kuld skrev:Tjek din indbakke småkage 8)

@ FRZ : Hvis man leger med tændstikker, tisser man i sengen... (eller mister sine mp3´r)..eller...?
8O :? :lol:
Harddiske, de holder ikke for evigt :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Jeg kan kun hjælpe med:
Eiffel 65 - Blue Acapella
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg har faktisk haft alle deres cd'er og mange remixes... har dem dog ikk mer da de fyldte for meget og jeg aldrig hørte det mere..

men til dig frz.. Eiffel 65 (Special Edition) er ikke en opsamling.. dog bare en cd med deres navn som titel.. og den fås (sjovt nok) oss i en normal udgave hvor der kun er 1 cd.. ;)

men jeg vil klart anbefale Too Much Of Heaven (Gabry Ponte Remix) og Move Your Body (Speed Mix) (der findes også Speed Radio Mix).. de to er virklig fede :)..
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Lige om snart har jeg hele balladen klar, så upper jeg det - inkl. Special Edition 2CD´en, som chreddy omtaler...ja, det er bare en titel...

______

Ja, her er de så :

1) Europop (1999)
2) Contact! (2001)
Brugeravatar
cookie-

Indlæg af cookie- »

Plys - det nye kuld skrev:Lige om snart har jeg hele balladen klar, så upper jeg det - inkl. Special Edition 2CD´en, som chreddy omtaler...ja, det er bare en titel...

______

Ja, her er de så :

1) Europop (1999)
2) Contact! (2001)
Mange tak :D
<center>
</center>
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

chreddy1 skrev: men til dig frz.. Eiffel 65 (Special Edition) er ikke en opsamling.. dog bare en cd med deres navn som titel.. og den fås (sjovt nok) oss i en normal udgave hvor der kun er 1 cd.. ;)

Kode: Vælg alt

The album was first released in 2003; later on in 2004 Eiffel 65 re-released a special edition of the album, containing 2 CDs, the first with the old songs and a second one with some new tracks, remixes and some English versions of the songs.
Sakset fra Discogs - ligner en opsamling i mine øjne :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

hvis ikk jeg tar meget fejl er det mig der har tilføjet den der på discogs :P.. men sagt med andre ord: cd 1 er den normale cd med alle sange på italiensk.. cd 2 er de samme sange, nogle af dem i remixes og nogle i engelske versioner.. :)

EDIT: faktisk må jeg gi dig lidt ret.. kom til at tænke på at Living In My City (Torino Theme Olympic Games 2006) er ikk udgivet før den der Special edition.. :(
ggdag

Indlæg af ggdag »

Der er ikke tale om en opsamling, men et selvstændigt album.

Eiffel 65 - Eiffel 65 (2003) - indeholder 13 nye numre på italiensk

Eiffel 65 - Eiffel 65 (special edition) 2 cd (2004) - cd 1 indeholder de samme numre som ovenstående og cd 2 indeholder engelske udgaver af nogen af ovenstående samt remixes, 15 numre i alt.

Grunden til den kom i special edition var at Eiffel 65's tidligere albums var på engelsk og det oprindelig album Eiffel 65 (2003) på italiensk kun hittede i Italien, de forsøgte sig derfor med en speciel edition både på italiensk og engelsk.

Desuden har de to tilbageværende i Eiffel 65 efter Gabry Ponte forlod gruppen lavet et album sidste år under nyt navn, nemlig Bloom 06.

Bloom 06 - Crash Test 01 (2006)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Well, jeg er ikke pop-mongol udi den italienske genre - gaflede bare hele dynen...
Må indrømme at det i mine ører ikke lød særligt ´Eiffel agtigt´ :)

Men håber i øvrigt alle er glade :D
Besvar