Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
jeg har faktisk haft alle deres cd'er og mange remixes... har dem dog ikk mer da de fyldte for meget og jeg aldrig hørte det mere..
men til dig frz.. Eiffel 65 (Special Edition) er ikke en opsamling.. dog bare en cd med deres navn som titel.. og den fås (sjovt nok) oss i en normal udgave hvor der kun er 1 cd..
men jeg vil klart anbefale Too Much Of Heaven (Gabry Ponte Remix) og Move Your Body (Speed Mix) (der findes også Speed Radio Mix).. de to er virklig fede ..
Plys - det nye kuld skrev:Lige om snart har jeg hele balladen klar, så upper jeg det - inkl. Special Edition 2CD´en, som chreddy omtaler...ja, det er bare en titel...
chreddy1 skrev:
men til dig frz.. Eiffel 65 (Special Edition) er ikke en opsamling.. dog bare en cd med deres navn som titel.. og den fås (sjovt nok) oss i en normal udgave hvor der kun er 1 cd.. ;)
The album was first released in 2003; later on in 2004 Eiffel 65 re-released a special edition of the album, containing 2 CDs, the first with the old songs and a second one with some new tracks, remixes and some English versions of the songs.
Sakset fra Discogs - ligner en opsamling i mine øjne :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
hvis ikk jeg tar meget fejl er det mig der har tilføjet den der på discogs .. men sagt med andre ord: cd 1 er den normale cd med alle sange på italiensk.. cd 2 er de samme sange, nogle af dem i remixes og nogle i engelske versioner..
EDIT: faktisk må jeg gi dig lidt ret.. kom til at tænke på at Living In My City (Torino Theme Olympic Games 2006) er ikk udgivet før den der Special edition..
Der er ikke tale om en opsamling, men et selvstændigt album.
Eiffel 65 - Eiffel 65 (2003) - indeholder 13 nye numre på italiensk
Eiffel 65 - Eiffel 65 (special edition) 2 cd (2004) - cd 1 indeholder de samme numre som ovenstående og cd 2 indeholder engelske udgaver af nogen af ovenstående samt remixes, 15 numre i alt.
Grunden til den kom i special edition var at Eiffel 65's tidligere albums var på engelsk og det oprindelig album Eiffel 65 (2003) på italiensk kun hittede i Italien, de forsøgte sig derfor med en speciel edition både på italiensk og engelsk.
Desuden har de to tilbageværende i Eiffel 65 efter Gabry Ponte forlod gruppen lavet et album sidste år under nyt navn, nemlig Bloom 06.