Musik til fri afbenyttelse?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Musik til fri afbenyttelse?

Indlæg af Kazo »

Hej folkens

Jeg står i den situation, at jeg skal bruge nogle musikstykker til en musikafspiller der skal bruges på et website. Hvor jeg skal finde disse musikstykker aner jeg ikke og håber derfor på jeres hjælp.

Findes der nogle websites med "royalty-free" musik, som der fx gør for billeder?

Stilarten er ikke så vigtig til at starte med, det vigtigste er, at det er komplet lovligt.

Hvis ovenstående ikke er forklarende nok, kan I bare spørge yderligere. Men kort sagt: Hvor finder jeg noget musik jeg kan bruge gratis uden videre?
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

www.mymusic.dk er der meget gratis musik :)

dog vil det nok være en god ide, hvis du stadig lige opretter en bruger og spørger kunsteren inden du bruger det andre steder..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Lige mine ord, chreddy
BØH
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg prøver at kigge mig lidt omkring derinde. Har forhørt mig og fået at vide, at de fleste kunstnere ikke har noget imod, at man bruger deres musik, så længe de lige bliver spurgt. Og her snakker vi selvfølgelig MyMusic-kunstnere.

Tak for hjælpen!
Billede
Besvar