Juniors Oktober Mix

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Juniors Oktober Mix

Indlæg af Zster »

Hey!

Fandt lige en optagelse jeg lavede en aften ude i det danske natteliv med mig bag pulten.
Det er optaget fra monitor lyden. Har prøvet på at normalisere det så godt som muligt men hvis der er nogle sære op og nedsvingninger i lydstyrken så er det altså derfor.

Håber i vil lytte til det og komme med lidt positive og negative ting.
Mixet er et live mix. Numrene er ikke forudbestemt osv osv.
Hvis nogle af tingene lyder skæve / ude af toneart så husk på at det altså bliver hørt med 120+db ud af et et kæmpe anlæg og det lød sgu fedt nok "live" :D
Hvis selve kvaliteten på nogle numre er lidt ved siden af er det fordi det er en blanding af Vinylskiver og CDJ'er
Pulten er CDJ800ere, 1210ere og DJM600. Bruger praktisk talt ingen effekter. Kun en enkelt overgang, et break, bliver understøttet af et filter på omkring 16sekunder.

Tracklisten er som følger:
Hot Chip - Colours (Fred Falke Remix)
Bob Sinclar - Champs Elysses Theme (Jamie Lewis Steppin Out At The Disco Inferno Mix)
Bonnie Bailey - Kingdom Of Pretty (Bass Monkeys Remix)
Axwell - feel the vibe (jerry ropero and denis the menace mix)
K-Klass - Let Me Show You (Original Mix)
Mischa Daniels - Take Me Higher (StoneBridge Remix)
Freemasons - Rain Down Love (2007 Club Edit)
Dennis Christopher - Soulshakin' (Vocal Mix)
Bel amour - bel amour (Sandy vee radio edit)
Grant Nelson - Season of Jack (Original Mix)
PUZIQUe - Dont Go! (Original)
Axwell feat Steve Edwards - Watch the Sunrise (Axwell Re-Mode)
Dr. Kucho - Cant Stop Playing (Radio Edit)
Inaya Day - Nasty Girl (Riffs And Rays Remix)
Michael Gray - Borderline (Dennis Christopher Vocal Mix)
The Nightcrawlers - Push The Feeling (Belocca Cheeky Bootleg Remix)
Tom novy - your body (Gianluca Motta Remix)
Sneaky Sound System - Pictures (Tonite Only Remix)
Mark Ronson - Oh My God (Chris Lake Remix)
Enrique Iglesias - Do You Know (Ralphi Rosario & Craig J's Vocal Mix)
(Det tog mig nok en halv time at finde de rigtige mix navne i taskerne :D )

Angående tracklisten skal det siges at det er fra den første time/1½ efter åbningstid. Altså ikke noget vildt...

Det sidste nummer bliver "pladespiller-stoppet". Det er noget jeg har gjort på computeren.

Nok snak. Her er linket:
http://rapidshare.com/files/62775828/Ju ... er_Mix.mp3
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Bezzmann

Indlæg af Bezzmann »

Lyder rigtig nice
Spil nogle af de numre på Prime Time!!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Vil lige smide en tak til dig, har hørt dit mix rigtig mange gange, er alt for nice!!!

Kom med flere mix af den slags! Det kan vi li :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Hører dit mix igennem igen og igen. Der er så mange fede numre i, det fatter man ikke :) Dit nummer lækkerheds niveau er super godt. Er helt vilde med de remixes af Nasty Girl og Borderline der er i det. Super fedt!

Edit: Nu er jeg personlig helt vil med Haji og Emanuel remixes og Stonebrigde remixes og syntes numrene i dit mix har meget samme sound. Fedt :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Tak for de gode ord. Det er jeg super glad for at høre.
Vil da helt sikkert overveje at sørge for at få optaget noget blandet i november også.

Håber da helt klart på flere kommentarer :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Fik aldrig smidt en kommentar til dette mix.
Et fantastisk mix kort sagt. Der er et godt udvalg af sange der lige passer til min musik stil, og mix mellem sangene er meget glidende og uforstyrret.

Så optage endelig flere optrædender fra dine jobs :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
Besvar