Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Home.no er simpelthent så langsom og ustabil, at den ikke er værd at bruge tid på. Men hvis man kan leve med det, og det bare skal være gratis er det jo ok. Men ellers ville jeg jo nok flotte mig og smide et par håndøre efter et eller andet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Home.no er simpelthent så langsom og ustabil, at den ikke er værd at bruge tid på. Men hvis man kan leve med det, og det bare skal være gratis er det jo ok. Men ellers ville jeg jo nok flotte mig og smide et par håndøre efter et eller andet.
Helt enig. Men hvis han nu kan leve med det, så skal han jo bare lige vide at der er noget der hedder home.no
frac.dk har sygt mange nedetider (synes jeg).. og hotserv.dk er stoppet (den var ellers så god, med stort set ingen nedetider).. og 1go.dk er ikk gratis hva jeg ved.. ka heller ikk finde ud af hvor man får en gratis side på 1go.dk..