Req: Sang Fra MMRadio Kl. 19:48 Ca Med Ferrari.

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Req: Sang Fra MMRadio Kl. 19:48 Ca Med Ferrari.

Indlæg af T-Mazz »

Heysa.
Hvis nogle høre/hørte MMRadio idag (30/10-07) omkring kl. 19:48 spillede han en sang hvor omkvædet var noget med :

Let The Love Shine On..

Nogle der ved hva det var for en ? :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Du kan evt skrive til ham ?

Du kan også gøre dit req. lidt nemmere at opfylde ved at komme med nogle bud på genre og evt på nogle kunstnere der laver noget i samme stil
tykke

Indlæg af tykke »

havde engang en original maxi med nagano allstars - let the love shine on.. den er desværre gået tabt ligesom mange af mine andre gamle cder. men det i hvert fald mit foreslag :D
tykke
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Det kan faktisk godt være :)
Prøver lige høre om det skulle være den, takker =)
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

DjMail skrev:Du kan evt skrive til ham ?

Du kan også gøre dit req. lidt nemmere at opfylde ved at komme med nogle bud på genre og evt på nogle kunstnere der laver noget i samme stil
Jf. Sunshines indlæg fra denne post: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=21548#161431
mmradio har alktid været hyggelige.. Skriv til DJ'en og spørg om ID og bliv bannet! Dejlig filosofi.. For hvis man er den eneste, der kender navn og kunstner på et track, så er man virkelig noget særligt.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hehe
Billede
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

hehe ja mmradio de banner for et godt ord ...... måske derfor jeg holder mig til coolfm det er mere seriøs..

mener jeg har den single i en af mine kuffeter skal lige tjekke dem når jeg kommer i dem i morgen så upper jeg den.... hvis ikke der er en anden der kommer før mig
Besvar