Nem Note Office M1 bærbar

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Nem Note Office M1 bærbar

Indlæg af FrZ »

Min kæreste var uheldig som altid og smed lige en stor omgang pandekage dej i bærbaren...

Resultatet er, at tasterturet nu er 95% ubrugeligt (alle taster virker, men ikke en trykkes ned nemt :/)

Ville bare høre, om man kan skifte tastertur til en bærbar på nogen måde (og jeg tænker ikke på eksternt, som slf er en mulighed...).

Link: http://www.nemdirect.dk/files/pdfs/nem1106.pdf (den er lettere gammel... 1 år eller lign.)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Vand, cola og øl kan jeg forholde mig til men pandekage dej???

Kan du godt selv skifte dog ville jeg ikke gøre det ved en bærbar...

Jeg har ikke selv prøvet at gøre det men det er vel bare et skruer der skal ud for at fjerne kabinettet?

Næste spørgsmål er så om hvor du finder et bærbar tastatur da det ikke lige er så udbredt på slutbruger markedet.

Du kan dog prøve at kontakte NEM og spørge.

Jeg tror ikke at de producenterne på deres bærbare (ligesom ved Zepto hvor Compal Electronics laver dem)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

hvis i har en indboforsikring med noget specielt elektronik tillæg (har jeg) så vil den dække det...så i kan da lige undersøge det..

jeg fik den besked, at hvis jeg købte den ekstra elektronik (ca. 400 om året ekstra) så ville den dække, hvis jeg smed en cola i computeren...det sagde sælgeren i hvert flad, har dog ik afprøvet det!
Besvar