Jeg ville gerne have haft mere peak hour lyd over den, men gider ikke mere. Kan stadig bruges til et lyt eller to. Håber nogen laver et smash remix af den, for jeg kunne godt bruge et
Lizzie - Ramt i natten
Redaktør: Moderators
Lizzie - Ramt i natten
http://www.speedyshare.com/304505702.html
Jeg ville gerne have haft mere peak hour lyd over den, men gider ikke mere. Kan stadig bruges til et lyt eller to. Håber nogen laver et smash remix af den, for jeg kunne godt bruge et
Maunus skrev:For lige at snakke om DIT mix i stedet for vores alle lovely Morten
Så synes jeg det lyder ganske udemærket, det er måske ikke 2 sange som passer alt for godt sammen, men takterne går da sammen og sådan.
vil du smide acapella op?
forresten hvad er baggrund sangen for en?
Hehe, jeg undrede mig også lige over "så mange" kommentarer lige pludselig. Men der var altså kändisser ind over
Det er Junior Vasquez dub version af Gimme More (Britney) der er i baggrunden. Jeg skal nok lige grave vokalen frem til i morgen