newsbin

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

newsbin

Indlæg af HurriJ- »

Jeg har for føste gang prøvet at betale til en newsgroup server og hentede newsbin.
Jeg blev dybt skuffet, det lignede kazaa. Hvis jeg sygte på en film, kunne jeg måske finde 3 .rar filer til en og så jeg alle post fra en gruppe, kunne man ikke finde noget ordentligt.
Havde regnet med en masse nye gode realease name ville dukke op på skærmen og til at hente.

Bruger jeg det forkert, eller er det bare spild af penge, når man kan hente torrent gratis?
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Jeg bruger næsten kun newsbin til at hente film og dvd'er med. Du skal ikke regne med helt præcist at finde det du søger - der er jo også nogen der skal poste det du søger. Men specielt de grupper hvor danske dvd'er bliver postet kommer der engang imellem nogle godbidder...

Desuden kan man meget hurtigt få fat på de afsnit af amerikanske og britiske serier som blev sendt dagen før...

Jeg abonnerer på og kan anbefale følgende grupper:

Danske DVD'er:
dk.binaer.film
alt.binaries.nordic.dvdr
alt.binaries.dvd.image

Dansk musik:
dk.binaer.musik

Musicvideoer:
alt.binaries.mpeg.video.music

TV-serier:
alt.binaries.tv
Daffy