25 minutes of music

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
niller

25 minutes of music

Indlæg af niller »

Hej alle,

Jeg har smidt et lille mix sammen og det lyder skidegodt. Så prøv at gi' det et lyt - der er med garanti noget du kan li'. Genren må blive noget elektronisk/house/remix-ting.

Tracklist:

1. Bloc Party - Where Is Home (Burial Remix)
2. Radiohead - Nude (Amplive Remix Feat. Too Short)
3. Snoop Dogg - Sexual Eruption (Solly Bmore Remix)
4. Seelenluft - Horse With No Name (DJ Hell Remix)
5. Stateless - Bloodstream (Henrik Schwartz Remix)
6. Burial - Archangel (Boy 8-Bit Remix)
7. Michael Jackson - Thriller (Villains Too Tight Pants Remix)
8. When Saints Go Machine - You Should Be Someone Else (Original + James Braun Remix)
9. Bloc Party - Hunting For Witches (Villains Electro-Banger Remix)
10. The Killers - Read My Mind (Steve Bays Remix)

Spilletid: 25:16

Link: http://www.megaupload.com/?d=F1W317FK

Smid en kommentar, hvis du ka' li' det eller hvis du ikke kan...
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

ser fresh ud, lidt dubstep, bmore og clash.

Prøver at lytte

edit: fed musik, men der er intet flow i mixet, og unden at være ekspert så bør du nok også arbejde en hel del med dine overgange.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
niller

Indlæg af niller »

Tak for lyttet og tak for kommentarerne. Godt at høre, at du kan lide musikvalget. Jeg er relativt ny til at mixe, så det er nok derfor flow og overgange lader noget tilbage at ønske. Mht. flow er genrevalget måske bare for bredt i forhold til hvis man mixer f.eks. trance, men det er også meget muligt at jeg kunne blive meget bedre til at bygge det op. Overgangene vil jeg give dig ret i er relativt simple og hurtige de fleste steder, men hvis jeg selv skal sige det, synes jeg aldrig det "skærer i ørerne".
Besvar