PSP

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

PSP

Indlæg af BenaxD »

hej har hørt fra en af mine venner det er meget svært at gøre så de nye psp'er kan spille downloade spil ?, hvordan gør man så den kan spille downloadede spil?. og hvad kan der ske hvis det går galt?. er nemlig ret sikker på jeg får en i julegave.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

For at kunne spille hentede spil, skal man nedgradere sin PSP så det bliver den første version af PSP'en. Denne version har en fejl hvilket gør det muligt at indlæse sin egen crackede firmware. Der kan nu indlæses en firmware der gør det muligt at spille spil fra flashkortet og en masse andet.

Det er ved at være 4-5 måneder siden jeg kiggede op det. Men da snakkede de om at det var sværere at downgrade de nyere versioner af PSP. Men tror helt sikkert at der komme en mulighed til alle versioner med tiden.

Hvis der er noget i denne downgrade og senere upgrade der går galt, risikerer du at få en "mursten", altså en PSP du ikke kan bruge til andet end at smide ud.. (kan måske reddes men er ikke sikker).

Men gå ind på dette forum: http://www.dansk-psp-forum.dk/
Her fandt jeg al den information jeg skulle bruge, og de kan helt sikkert fortælle dig om den PSP du får kan downgrades.

Der er også andre indlæg herinde, bare søg.
Hurtigere klovn, hurtigere..
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

tak fj falcon har søgt på chartattack, og ja det var os det med at downgrade den, er sku lidt bange for den går i stykker så tror ikke jeg satser, men hvis i kender nogle gode steder at købe film og spil til psp, så bare skriv :)
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

kan man ikke også gå på nettet på en psp ?
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

De spil jeg har er købt i merlin og fona, de har nogle gange disse til nedsat pris.
Jo, der er WLAN i en PSP, så det er muligt at logge på et trådløst net og på internet..

Der er en risiko for at PSP'en kan gå helt død, men hvis man er lidt teknisk og følger guiderne, burde det ikke gå galt.. Men du skal selvfølgelig have lyst til at eksperimentere :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

men man skal ikke købe noget ekstra for at gå på nettet vel ?.
EMR

Indlæg af EMR »

Du skal bruge et specielt Memorykort for at hacke den nye PSP Slim, men der er folk der gør det for en 50'er.

Din PSP kan sagtens reddes hvis den går død under hackningen. Det kunne den gamle i hvert fald, ved ikke med den nye.

http://www.dansk-psp-forum.dk/index.php/forums/
Besvar