Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
hey jeg har en amitech freenote 4706 bærbar som ikke lader op når man sætter størm til den altså den virker helt fint der kommer bare ikke størm på batteriet den skriver bare på vekselstørm og batteri 0%
nogen der har en god ide til hvorfor og hvad jeg gør ved det ?
ved ikke om det kan have noget at sige at dengang det skete var lige efte jeg havde haft den til at stå tændt på batteri og glæmt den så den har ladet sig selv HELT ned
Pil nu bare det batt. ud i 5 min. og smid det i igen og prøv !!!
(håber 3. gang er lykkes gang) Kan man i det hele tage se at jeg skriver i denne tråd ?
Will skrev:Pil nu bare det batt. ud i 5 min. og smid det i igen og prøv !!!
(håber 3. gang er lykkes gang) Kan man i det hele tage se at jeg skriver i denne tråd ?
Pil batteriet ud, ryst det helt sindsygt i 5 min, og sæt det i igen (uden at starte - prøv at tilslutte strøm...)
Plejer at virke her
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.