Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at købe en GPS. Det blev en Route 66 Chicago 9000 fra Kvickly Xtra på tilbud til 1295.-
Så langt så godt. Den drillede lidt i starten, men det er nok mere fordi jeg er nervøs for at ødelægge den slags. Jeg har så brugt en del af dagen på at læse nogle anmeldelser af skidtet.
Anmeldelserne er overordnet set rigtig gode, men en ting blev påpeget. En tur til Odense blev til en omvej fordi kortet ikke var blevet opdateret med bygningen af Ring 3 og noget mere motorvej.
Derfor kunne det blive nødvendigt at opdatere kortet, men det skulle koste på den forkerte side af 500.- Nu ved jeg ikke lige om jeg kører med et opdateret kort for den anmeldelse der påpegede det med Ring 3 var næsten et år gammelt.
Men for ikke at skulle starte GPS'en op med ekstra udgifter med det samme ville det være fedt, hvis nogen vidste hvor man kunne downloade ekstra kort (GRATIS selvfølgelig) til GPS'en. Det skulle være lige meget til hvilken GPS, da navteq leverer til flere fabrikanter.
...
Download af navteq kort til GPS
Redaktør: Moderators
Download af navteq kort til GPS
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.