Install af styresystem med EMU

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Install af styresystem med EMU

Indlæg af DJ Mick »

Ja,

mit spørgsmål lyder sådan her:

er det muligt at installe det nye OSX Leopard 10.5 via en emulator
så jeg slipper for at skulle ud og investere i nyt brænderdrev og skiver?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

det er vel muligt, men så kan du oss kun køre det via en emulator.. så hvis du ikke vil det, ska du så ud og investere i et drev og skiver.. ;)

ret mig hvis jeg tager fejl..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
nesia

Indlæg af nesia »

Har selv fulgt denne guide, hvor du installerer OS X gennem VMWare direkte på en harddisk, så du senere kan boote OS X uden VMWare, bemærk dog at OS X kræver en hel harddisk for at fungere og ikke bare en partition.

http://wiki.osx86project.org/wiki/index ... are_how_to

Det kørte forresten perfekt på min AMD 64 X2 4400+ med 2Gb RAM og Nvidia grafikkort - så det kan sagtens anbefales.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Ikke for noget men kender du ikke en du kan give en 10'er for at brænde den skive ud til dig og så slippe for det bøvl, det er da vidst den langt letteste måde at gøre det på :roll:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

Når vi snakker OS X på standard x86 hardware, så _kan_ det en fordel at installere via fx. VMWare, da installationen godt kan være en pain in the ass ellers.

Bortset fra det, så synes jeg egentlig også du skal forsøge at få den brændt ud først, det er trods alt det letteste (hvis det virker).
Besvar