Underligt problem med ikoner!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Underligt problem med ikoner!

Indlæg af Lanz3 »

Heysa
På meget mystisk vis, skiftede alle mine mp3 ikoner idag, fra Winamp logo til Windows Media Player. Jeg sad og så en film og da jeg efterfølgende lukkede ned, så havde mine mp3 filer mistede deres tilknytning til Winamp og ligeledes skiftet ikon til WMP. Jeg dobbeltklikkede på en sang og den bad mig vælge program, jeg satte flueben i "altid åben med dettte program", og valgte Winamp.

Nu virker det igen, MEN alle mp3 ikoner ligner stadig at det åbnes med WMP istedet for Winamp....hvordan fixes dette? Thanks :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Tjek dine indstillinger i Winamp.

Du skal enable Winamp Agent og sørge for at vælge Maintain file associations.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Har jeg gjort, det er max underligt at den lige pludselig vælger at gøre det. Har rebootet 2 gange...fatter det ikke. Andre ideer?
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Nu fik jeg afinstalleret WMP og Winamp, genstartet og efterfølgende installeret Winamp, nu virker det!

Microsoft er cursed!_!

Måske åndsvagt at oprette, ku jo ha prøvet først af gøre ovenstående, men hva faen nu hjælper det måske en anden rookie i en nær fremtid :P
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

ingen grund til at slå winamp agent til og alt muligt :)

Næste gang det sker:
Ind i stifinder
Menuen Funktioner - mappeindstillinger - Vælg tabben Filtyper - Find mp3 i listen og tryk på avanceret - tryk på skift ikon
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg skal lære at læse inden jeg taler tror jeg :?
Besvar