Trådløst router: TopCom WBR 244

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Trådløst router: TopCom WBR 244

Indlæg af amh »

Jeg har fået tilroddet mig sådan en trådløs router, fordi vedkommende som havde den ikke kunne få den til at virke. Jeg har prøvet og sætte den op, men kan stadigvæk ikke finde den trådløse del af den. dvs. den fungerer fint som LAN router, dog kan jeg ikke få den trådløse del til at virke. Jeg har sat routeren op, både med SSID, WEP, Password osv. Men stadigvæk uden held! Er der en måde man kan få den trådløse del til at virke? Reset har jeg også prøvet uden held!

Det er en TopCOM Skyr@cer WBR 244
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Er den sat op til at broadcaste SSID'et? Prøv manuelt at oprette forbindelse til den.. Det er lidt forskelligt alt efter hvilket software dit trådløse kort bruger hvordan du gør det..

Har du userguiden til den? Ellers er der en her:
http://www.topcom.dk/downloads/userguid ... lowres.pdf
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

CrazyBrain skrev:Er den sat op til at broadcaste SSID'et? Prøv manuelt at oprette forbindelse til den.. Det er lidt forskelligt alt efter hvilket software dit trådløse kort bruger hvordan du gør det..

Har du userguiden til den? Ellers er der en her:
http://www.topcom.dk/downloads/userguid ... lowres.pdf
Yes den broadcaster eller sender SSID'et ud, den er enabled. Har userguiden ved min side :) Men der er 3 sider i, som forklarer hvordan og hvorledes, dog ikke noget om dette problem.
Besvar