Radio på mobilen ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Alonso68
Indlæg: 12
Tilmeldt: 04 sep 2006, 14:49

Radio på mobilen ?

Indlæg af Alonso68 »

mig og nogle venner kom til at diskutere om det er gratis at høre radio over mobilen ? altså hvis din mobil har indbygget fm radio og ik ska ind over wap og div. for at høre radio ?

Nogle der kan hjælpe ?

på forhånd tak
Alonso68
Indlæg: 12
Tilmeldt: 04 sep 2006, 14:49

Radio på mobilen ?

Indlæg af Alonso68 »

eller nogle der evt. ved om der er forskel fra selskab til selskab ?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3117
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvis din mobil kan afspille FM radio så koster det bare en radio licens fra DR såfremt du ikke i forvejen bor i hustand som der bliver betalt licens for. Ellers er FM Radio gratis.

Dog er der næppe nogen der opdager at du hører radio over mobilen uden at betale licens så i bund og grund er det gratis.

Det er først når du benytter GPRS / Wap forbindelser at det koster og prisen er så afhængig af din udbyder.

Hvis din mobil derimod har WLAN er det gratis fx. hjemme hos en ven, skolen osv.
Senest rettet af Cokeline 29 jan 2008, 20:13, rettet i alt 2 gange.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Du skal huske at betale licens, hvis din telefon kan modtage radio.
Så helt gratis er det ikke ;)
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Besvar