mig og nogle venner kom til at diskutere om det er gratis at høre radio over mobilen ? altså hvis din mobil har indbygget fm radio og ik ska ind over wap og div. for at høre radio ?
Nogle der kan hjælpe ?
på forhånd tak
Radio på mobilen ?
Redaktør: Moderators
Radio på mobilen ?
eller nogle der evt. ved om der er forskel fra selskab til selskab ?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Indlæg: 3117
- Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hvis din mobil kan afspille FM radio så koster det bare en radio licens fra DR såfremt du ikke i forvejen bor i hustand som der bliver betalt licens for. Ellers er FM Radio gratis.
Dog er der næppe nogen der opdager at du hører radio over mobilen uden at betale licens så i bund og grund er det gratis.
Det er først når du benytter GPRS / Wap forbindelser at det koster og prisen er så afhængig af din udbyder.
Hvis din mobil derimod har WLAN er det gratis fx. hjemme hos en ven, skolen osv.
Dog er der næppe nogen der opdager at du hører radio over mobilen uden at betale licens så i bund og grund er det gratis.
Det er først når du benytter GPRS / Wap forbindelser at det koster og prisen er så afhængig af din udbyder.
Hvis din mobil derimod har WLAN er det gratis fx. hjemme hos en ven, skolen osv.
Senest rettet af Cokeline 29 jan 2008, 20:13, rettet i alt 2 gange.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
