Themes til xbox 360 - Gratis?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Themes til xbox 360 - Gratis?

Indlæg af odder »

Hej alle sammen,

Jae, som det også står i glædestråden, så er jeg hoppet på xbox vognen, og den er fantastisk (Assassin's Creed er for syg grafik, og frækt gameplay, men det var lidt off topic).

Nå det jeg leder efter er nogle cool themes osv til min xbox, men jeg har bare et problem med at betale for det, så jeg havde håbet på at nogen måske kunne give et tip om, hvor det kan findes? :) Desuden kunne jeg godt tænke mig, hvis der er et sted man kan finde alle de ekstra ting, som man kan købe til sine spil. F.eks. til Ace Combat 6, for det skal jeg snart have, og der er en del fede flytyper, som jo desværre koster penge.

Jeg har prøvet at kigge på xbox-scene.com , men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget, men det kan jo også bare være mig der er blind :)

På Forhånd Tak :)
Cracka83

Indlæg af Cracka83 »

Nu er det et stykke tid siden, at jeg afskibede min box - men mig bekendt, skal man være online for at kunne spille arcade games og des lige, som man køber vi live, for at den kan tjekke, at man har betalt for det - om dette gælder ekstra features o lign, ved jeg ikke. Men kunne forestille mig, at det var noget nær det samme.
Besvar