Opdele dobbeltsidet PDF-fil til enkeltsidet

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Opdele dobbeltsidet PDF-fil til enkeltsidet

Indlæg af DJ LAU »

Hej CA.
Jeg har et problem, jeg har hentet en ebog, og vil gerne printe den som bog. Problemet er at den er dobbeltsidet (altså at der er 2 sider på en horisontal side), jeg vil gerne have sådan at den er enkeltsidet (altså en side på en vertikal side). Findes der en nem måde at gøre dette, jeg har desuden acrobat proffesional.
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

prøve at søg efter fineprint.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Har allerede fineprint, og det kan godt printe "booklets". Problemet ligger i den pdf jeg har fået fat i, den er dobbeltsidet, og det giver jo nogle problemer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Kan du ikke bare bede din printer om at printe de lige sider først og derefter de ulige?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Nej det kan man ikke, problemet ligger jo i at f.eks. side 10 og 11 er på samme ark, og dermed tror computeren bare at det er en liggende side (side 5 f.eks.)
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Nu har jeg sat PDFcreator op på en server, og ved den har mange funktioner som jeg ikke har arbejdet med. Kan være det program kan hjælp dig....
Skal nok være et script fra pdfcreator, som kan hjælpe dig.
Besvar