Hjælp problemer med lyd :S

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kjeldsen

Hjælp problemer med lyd :S

Indlæg af Kjeldsen »

Hey alle

Jeg har lige været ude og invistere i noget nyt computer grej, men der er et lille problem, eller det vil sige at det faktis er meget stort!

Når min computer begynder at arbejde eller jeg køre med musen så begynder den at sige en underlig lyd, den knaser med en meget høj frikvens. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, har prøvet og fjernet driverne til den onboard lyd men det virker ikke. Hpber der er nogle som kan hjælpe mig.

Kjeldsen
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er det forkerte sted du skrev...

Anyway...

Det har ikke noget med driverne eller andre indstillinger på pc'en at gøre men det skyldes elektrisk støj.

Jeg ved ærlig talt ikke rigtig hvad du som person kan gøre ved det fordi det kan være udstyret der er dårlig, dårlig jordforbindelse, dårlig isolering.

Jeg havde det engang på min bærbare lige så snart jeg satte min lader i men den er sjovt nok stoppet med det igen.

Der har lige været en anden tråd med samme problem.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=23336
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar