Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
hey alle i ca'ere..
jeg søger seriøse navne-forslag til min blog.. "temaet", eller det jeg skriver om, er alt muligt forskelligt indenfor it-verdenen, og elektronik.. dvs. fx software, hardware, ps3, xbox 360, blu-ray/hd-dvd krigen, windows, microsoft osv..
Er jeg den eneste der synes, at mit forslag var genialt... Kender man filmen så har navnet en god værdi, og så symboliserer det lidt det, man egentligt tænker om creddy (ikke filmens karakter dog, men det er jo sådan creddy gerne vil fremstå).
Det hænger mere ved end "blogIT", der som sådan er et godt navn, men bare for kedeligt for en privat lille skoleblog.
Med lidt held kan det jo være, at Crash Override møder sin Acid Burn gennem sin blog <3.
Tænker på andre gode navne på private sider, som Connery.dk - Aniston.dk mv. Synes et navn man associerer med noget bestemt er en rigtig fed måde at brande sig på - og den nemme snylter måde ikke desto mindre :)
Havde faktisk også tænkt på det samme som Qleg, men havde ikke lige overvejet de muligheder, som han havde... Jeg tænkte bare Block-it/BlogIT... Jeg tænker ikke så langt.