Brændning og afspilning af musik
Redaktør: Moderators
Brændning og afspilning af musik
Hey.. Jeg sidder og e godt igang med at brænde en del ting ud, og det er sq ret kedeligt i længden..
Så har jeg hørt et lille rygte omkring at hvis man afspiller musik samtidigt med at man brænde fx en film ud.. Kan musik lyden nogen gange komme med over på skiven.. Passer dette rygte eller kan man sagtens afspille musik samtidigt..?
Jeg holder mest til at rygtet er falsk.. Da kildens eget lydspor er for-optaget så det burde ikke blive påvirket af musikkens lydspor..
Så har jeg hørt et lille rygte omkring at hvis man afspiller musik samtidigt med at man brænde fx en film ud.. Kan musik lyden nogen gange komme med over på skiven.. Passer dette rygte eller kan man sagtens afspille musik samtidigt..?
Jeg holder mest til at rygtet er falsk.. Da kildens eget lydspor er for-optaget så det burde ikke blive påvirket af musikkens lydspor..
Ville sgu ikke mene det passer, hvilken indflydelse skulle det have? Har brændt massere af skiver gennem tiden og aldrig oplevet det, dog har jeg oplevet skrat på skiven hvis man hoppede lidt rundt på gulvet i mens eller trillede for hårdt på sin kontor stol. (Tror kun det var på de gamle brændere man kom ud for det)
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Dj Pantheon
Hvem..? mig..?
Kan godt lige uddybe så jeg er sikker..
Hvis nu jeg fx sidder og hører musik, kan jeg så brænde film ud samtidigt eller kommer musikkens lydspor med over på film..?
Rygter lyder: man kan ikke brænde film ud mens man hører musik da musikken lyd vil komme med over på den skive du brænder film på..
Hvem..? mig..?
Kan godt lige uddybe så jeg er sikker..
Hvis nu jeg fx sidder og hører musik, kan jeg så brænde film ud samtidigt eller kommer musikkens lydspor med over på film..?
Rygter lyder: man kan ikke brænde film ud mens man hører musik da musikken lyd vil komme med over på den skive du brænder film på..
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Sorry infected, var ik dig jeg mente var Pil-babz... Men for at holde mig til topic, så har jeg næsten hver gang jeg har brændt film eller musik, hørt musik samtidig, og har aldrig fået en fejl, eller at der var hakker lyden....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!