Jeg har efterhånden fået skiftet det meste af min mp3 samling ud med lossless filer, dvs tabsfri kvalitet.
Kvaliteten på mp3 filerne er ikke god nok til min smag mere, men jeg er blevet en smule afhængig af bare at betale og hente musikken via nettet, så at igen skulle til at købe Vinyler / CDM, eller CD albums, ville være ærgeligt.
dog er det så vidt jeg kan søge mig frem til den eneste mulighed for at få musikken i en acceptabel kvalitet.
men jeg giver ikke op, der må da næsten være steder det er muligt at købe lossless musik i flere forskellige genre.
jeg tænker på formater som; FLAC, WMA Lossless & Apple Lossless og selvf. WAV dog ved jeg de fleste benytter sig af lossless formaterne da WAV fylder en del mere.
kender i til sådanne net shops må i meget gerne dele jeres viden.
Det bliver nok desværre lidt sværere da de store pladeselskaber stadig er bange for at give for meget ud.. tror næsten det bedste du kan få nu er igennem apple's iTunes da der hverken er beskyttelse og kvaliteten er ret god nu.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Juno sælger ofte wav. Jeg køber dem i hvert fald næsten altid på nyere ting.... og så er juno noget billigere end trackitdown. Det irriterer mig lidt at jeg så en side (måske lidt mainstream) der sælger .flac, men jeg kan sq ikke huske hvilken. Masterbeat.com sælger også wav