Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er der nogle der har gjort så i kan spille brændte spil på endten jeres xbox360 eller ps3? Nu har jeg begge dele så kan bruge alt feedback på begge konsoller.. Kunne godt tænke mig en tråd her over hvordan det evt. gøres og om i bare brænder spillene ud som .img fil. Udover det konsekvenserne.. Eksempelvis at man ikke spille online mere ?
Det er vist slet ikke muligt at få crackede spil til sin PS3 og mener at hvis du bliver taget i at bruge dem på en Xbox, bliver du bannet fuldstændig fra Xbox online, eller hvad det hedder.
Hmm sjovt der ligger PS3 scene releases ude, men man kan ikke bruge dem til noget, det har undret mig noget...... For der er så vidt ikke en chip ude endnu til en PS3.
Har en xbox 360 med hacket dvd firmware. Det betyder at den kan læse backup spil (hentede spil også)
De skal brændes på dvd+r dl (dual layer)
Det virker fint