Dj Nielsen !

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bongo92

Dj Nielsen !

Indlæg af Bongo92 »

Det er et remix jeg har lavet !! :) ..

Mine venner syns det er godt, så jeg vil høre hvad i syns? :D

http://www.speedyshare.com/485801252.html
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg kan ikke få Winamp til at afspille filen :(

Men som start må jeg sige, at det er noget kort.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Lidt mere info, tak?

Hvilket nummer er remixet?
ER det et remix eller bare et bootleg?
Genre? :)

Og velkommen til boardet :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
cookie-

Indlæg af cookie- »

Det er noget han har mixet i Frooty Loop studio, så meget ved jeg ;)
<center>
</center>
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Den starter godt. God stemning med den første synth samt vokalen.
Det bliver dog hurtigt ødelagt af andre alt for brugte vokaler og en melodi, der lyder MEGET som taget fra en eller anden tilfældig midifil du har fundet.
.. bla bla bla mere midi-melodi og flere alt for brugte vokalsamples.

Havde du stoppet der, ville det egentlig være på højde med alle andre harddance-tracks i mine øjne, men så vælger du at putte et telefon-agtigt lead på, som simpelthen er så out of tune, at jeg bliver nødt til at stoppe med at lytte videre.

Mit råd ville være:

Drop midifiler, skær lidt ned på "c'mon ya'll"- og "Bass"-vokalsamples.
Hvis der skal bruges loops, så sørg for at holde dem på et minimum - hihat-loops osv. Er i mine øjne ikke SÅ slemt, så længe de bliver brugt ordentligt.

Men leg lidt videre med det.
BØH
Bongo92

Det hedder den..

Indlæg af Bongo92 »

Dj Nielsen - Partydropz! - Phatt Bass Anthem. ( Dj Nielsen Remix )
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Har aldrig været enig med goa, men nu er jeg;)
Barry Lloyd
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det lader ikke engang til at han gider læse, hvad man skriver til ham. Han har bare oprettet sig for at få spredt sit gylle så vidt og bredt som mulig.
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

dwr skrev:Det lader ikke engang til at han gider læse, hvad man skriver til ham. Han har bare oprettet sig for at få spredt sit gylle så vidt og bredt som mulig.
Det muligt, men det også sandsynligt at han ikke har haft tid el. er busy med noget andet.
Barry Lloyd
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Nej ikke rigtig..
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Syntes det starter meget fedt ud, men efter hånden bliver det meget kedeligt at høre på.
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Der ser i hvorfor jeg aldrig skriver noget konstruktivt, hehe.
BØH
Bongo92

Sorry..

Indlæg af Bongo92 »

Har ikk haft tid til at besvare jer, fordi jeg har haft travlt ..

Dj Nielsen
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Så er det jo godt, at du har givet dig tid til at skrive 2 linier nu, da du lige var forbi og har fået besvaret nogle af vores spørgsmål.
Ti6eR

Kom nu videre!!!!

Indlæg af Ti6eR »

ja,,,,,,

men utroligt nok kan folk (ud over Goa) kun sable andre ned....
Sys faktisk Goa kommer med noget rigtig god konstruktiv kritik. Så kan man vælge at bruge det eller lade være...

Men DWR..... Hvis du er SÅ utilfreds med beskrivelsen af emnet... (Hvor der i øvrigt står... "Et REMIX jeg har lavet"!!!!!) Så undlad dog at kommentere på det. Og hvis manden har travlt (det har vi ved gud alle prøvet) så fred være med det!!!

Sry... Men sys sku det er lidt tyndt, at være utilfreds med at der ikke er genre, remix, (eller det er der jo så alligevel)!!! etc....
Lyt det dog igennem, kommenter eller lad være....

Sys dælme dette forum minder mere of mere om www.djz.dk !!!

Har med vilje ikke lyttet det igennem! Og vil selvfølgelig ikke kommentere på tracket. Synes bare Bongo fortjener lidt credit og opbakning!! Men vil bare lige lade dette sur opstød komme ud i sin store mangfoldighed :roll:
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det synes jeg faktisk ikke du er berettiget til at komme med. Selvfølgelig er der ytringsfrihed i landet, så jeg kan ikke forbyde dig det, men jeg kan give dig svar på tiltale.

Istedet for bare at ignorere hans post, så skriver jeg forklaring på, hvorfor jeg ikke har givet ham noget feedback på det.

Det synes jeg, at jeg er i min fine ret til at gøre, da jeg skal bruge tid på først at hente hans mix, så skal jeg lytte det igennem og så skal jeg tage mig tid til at nedfælde nogle beskrivende ord om mixet.

Dette i sig selv er et arbejde - omend ulønnet og frivilligt og knapt så hårdt - så er det et arbejde. Det gør jeg og andre her på boardet for at hjælpe folk med at få noget feedback på deres numre, der er mere brugbart end "ÅRH JA VILDT FEDT MAND!".

Hvis vi skal lægge kræfter i at give denne mand feedback på hans nummer, så kunne han i det mindste lige give sig tid til:

- Beskrive hvad han har lagt op.
- Læse tråden igennem for svar, når han nu er her inde og besvare spørgsmål om hans tråd/mix.

Det er jo tydeligt, at manden HAR været herinde, da han har skrevet i tråden - han har bare ikke givet sig tid til at besvare vores spørgsmål. Og ved du hvad? Så gider jeg ærlig talt heller ikke engang hente hans nummer og høre det. Hvis jeg vil høre gode bootlegs/mixes, så henter jeg dem alligevel ikke på Chart Attack.

Men ærlig talt... List du nu bare videre på boardet og føl, at jeg er røvhul - jeg kunne ikke være mere ligeglad.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

DWR du er et røvhul :) og jeg bakker dig fuldstændigt op i din kritik.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar