har nemlig allerede nogle ting fra southpark som hvor Randi kommer til at sige niggers på live tv
Sang fra South Park
Redaktør: Moderators
-
Nosferratu
Sang fra South Park
jeg kom til at sidde og se noget southpark og hørte Butters synge den sang han altid synger den der lou lou lou i got some apples lalala er der nogen der har den liggende ?
har nemlig allerede nogle ting fra southpark som hvor Randi kommer til at sige niggers på live tv
-
Nosferratu
Tror du ikke det kan blive et problem hvis du sidder i en bus hvor der er personer med "anden etnisk baggrund"?Nosferratu skrev:præcis men ville gerne have sådan at når min fon får en sms siger den NIGGERS og når den ringer synger butters for mig haha
self intet racistik ment med niggers synes bare det er griner hehe
Med rask baghånd skal kvindemund forties!
-
Nosferratu
er lidt ligeglad hehe kan jo bare forklare at det er fra southpark xDTylak skrev:Tror du ikke det kan blive et problem hvis du sidder i en bus hvor der er personer med "anden etnisk baggrund"?Nosferratu skrev:præcis men ville gerne have sådan at når min fon får en sms siger den NIGGERS og når den ringer synger butters for mig haha
self intet racistik ment med niggers synes bare det er griner hehe