Studiet fortsætter endeløst (føles det... og ikke fordi, at jeg går om og om
Ny praktisk laptop?
Redaktør: Moderators
Ny praktisk laptop?
Hej CA!
) men er i den sammenhæng på udgik efter en ny, lille og let laptop. Lidt hen af Asus U2, men måske lige en anelse billigere. Jeg tænkte, om I har en idé/ kan anbefale hvad min investering bør falde på? Den behøver ikke være på niveau med en hardcore stationær pc, for det har jeg, men en som er nem at ha med omkring blandt studiebøgerne, og ikke æder strøm på ingen tid pga en 15-17" skærm etc.
Håber I har nogle gode idéer!
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Lidt søgning, og jeg tror du vil finde to tråde, om emnet. Faktisk 3, hvis jeg ikke husker helt forkert. Derudover, så ville det være rart, at vide, hvilket budget du regner med at have. Jeg kan da snildt foreslå dig en bærbar til 20.000, men hvad fedt er der ved det, hvis du kun vil bruge 10? Så spilder jeg tid på at finde noget, som du alligevel ikke gider have, og jeg har sgu nok at se til. Giv mig et budget, eller søg efter de tå tråde. Så vidt jeg husker, så anbefalede jeg Lenovo X61s, T60 og T61.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Tænkte egentlig nok, at der var lign. tråde. tsk.. Men prislejet er de 8-10K. Asus U2 ligger til 11-12K, ( http://www.eu-computer.dk/shop/asus-u2-964c1.html ) og det er måske lige i overkanten. Spørger blot, fordi jeg ikk rigtig ved hvad der er godt i de små størrelser - for den skal jo gerne være pålidelig og hurtig nok. Men ikke til brug af vildt krævende spil. Blot studie, lidt film på turen og så'en 
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg er i godt humør i dag, så jeg hjælper dig med, hvad jeg vil mene er toppen af bærbare - Den sidste på listen er den jeg ubetinget ville vælge, men det kommer an på, hvad man vil.
T-modellerne
Lenovo ThinkPad T60p 2007 (Danmark)(Microsoft Windows XP Professional)
Lenovo ThinkPad T61 6458 (Danmark)(Microsoft Windows Vista Business) Har desværre kun 1 gb ram
Lenovo ThinkPad T61 6460 (Danmark)(Microsoft Windows XP Professional) Nok min favorit blandt T modellerne her
Lenovo ThinkPad T61 6460 (Danmark)(Microsoft Windows Vista Business)
X-modellerne
Lenovo ThinkPad X60 1706 (Danmark)(Microsoft Windows XP Professional)
Lenovo ThinkPad X61s 7669 (Danmark)(Microsoft Windows Vista Business) Meget tæt på den jeg har - ud med Vista og ind med XP, så kører det - Og klart den jeg ville købe.
T-modellerne
Lenovo ThinkPad T60p 2007 (Danmark)(Microsoft Windows XP Professional)
Lenovo ThinkPad T61 6458 (Danmark)(Microsoft Windows Vista Business) Har desværre kun 1 gb ram
Lenovo ThinkPad T61 6460 (Danmark)(Microsoft Windows XP Professional) Nok min favorit blandt T modellerne her
Lenovo ThinkPad T61 6460 (Danmark)(Microsoft Windows Vista Business)
X-modellerne
Lenovo ThinkPad X60 1706 (Danmark)(Microsoft Windows XP Professional)
Lenovo ThinkPad X61s 7669 (Danmark)(Microsoft Windows Vista Business) Meget tæt på den jeg har - ud med Vista og ind med XP, så kører det - Og klart den jeg ville købe.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
3dotz
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg synes Acer er det værste skidt ever. vil lige understrege jeg aldrig har haft en selv, og det kan være jeg bare har haft nogen uheldige syn på dem, men hvoren jeg kommer og møder en ven med en af det mærke så er det noget som er halv smadret, og meget langsom.. den er billig og virker virkelig ikke til at holde længe.
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg synes Acer er det værste skidt ever. vil lige understrege jeg aldrig har haft en selv, og det kan være jeg bare har haft nogen uheldige syn på dem, men hvoren jeg kommer og møder en ven med en af det mærke så er det noget som er halv smadret, og meget langsom.. den er billig og virker virkelig ikke til at holde længe.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
De billige modeller, er dem som vi har haft store problemer med, men der bliver så også solgt mange af de billige modeller, ville være underligt hvis der ikke var bare 1 fejl på en pc, der er solgt billigt, og masseproduceret. Det ses såvel også på HP nu, når de er kommet med deres lidt billigere end normalt maskiner, hvorimod de dyre Acer pc'er er der ikke så mange fejl på som på de billige, det samme med HP.