.... Det er sku da laaaaaangt ude i skoven

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
speller

.... Det er sku da laaaaaangt ude i skoven

Indlæg af speller »

Er det bare mig eller er det ikke mega fedt beat?
Hørte den tilfældigt på et anlæg med bass i, i forhold til på mit tv, og det er da faktisk mega nice.
Jeg er blevet mega hub på den..

Det er selvfølgelig denne reklame jeg snakker om:

http://www.elsparefonden.dk/presse/bag- ... %20tv-spot

8)
speller

Indlæg af speller »

Og inden der kommer dumme kommentarer, så JA, jeg er udemærket klar over at melodien er fra den gamle børnesang ved samme navn ;)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg havde nu ikke tænkt mig at fyre nogle dumme kommentarer af. Jeg synes det er en fed måde, at lave en reklame på, da det er noget alle kan relatere til, da alle har hørt den sang med bladet på kvisten kvisten på grenen grenen på træet træet på bakken bakken der ligger laaaangt ud i skoooven. Eller sådan husker jeg den i hvert fald.

Genial reklame.
speller

Indlæg af speller »

På det lille bjerg, der stod et lille træ
aldrig så jeg så dejligt et træ, -
Træet på bjerget.
Bjerget ligger langt ud' i skoven.

På det lille træ, der sad en lille gren,
aldrig så jeg så dejlig en gren, -
Grenen på træet, træet på bjerget.
Bjerget ligger langt ude i skoven.

.....

Osv. :)

Min mor siger at det var min yndlingssang da jeg var lille fordi den tog så lang tid at synge og så slap jeg for at sove før sangen var omme :P
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

den er fed den reklame :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Har set den en enkelt gang eller 2 uden at tænke videre over det..

men nu når jeg har set den her og læst hvad i er skrevet har jeg virkelig fået øjnene op for hvor fed den reklame egentlig er!
viper1606
Geografisk sted: 9K

Indlæg af viper1606 »

Yep, er helt enig med jer alle.

En stor, varm tak til Remee og Thomas Troelsen for dette simple, men dog geniale reklamespot.

Endnu et bevis på, at et godt tegnekoncept med kreativ tænkning ledsaget af et fedt beat til hver en tid overgår de til tider alt for dyre reklamespots.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Jeg har den os som ringetone.. Skal man jo have når man er ved el-forsyningen 8)
--=DeCain the DJ=--
Spinz

Indlæg af Spinz »

men hvor er beatet fra?
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

kan den uppes igen ?
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Kan den smides op igen?
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Respons,....??
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Kode: Vælg alt

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨©©©©©©©©©©©©©©©©¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ÛÛÛÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ÛÛÛ
ÛÛÛ³ _ __  __  _                                                            ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û Û- Û_Û                                                           ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ VA                                                  ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... Langt ude i skoven                                  ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 15-12-2008                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... 128kbps / 44,1kHz / Joint-Stereo                    ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 03                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 01:57 min                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 2,1 MB                                              ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ  ÛÛÛ
ÛÛÛž___  _  _  __ _     _  _ ___                                             ÛÛÛ
ÛÛÛ  Û  Û  Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û                                               ÛÛÛ
ÛÛÛ  ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.ane trolle°-°langt ude i skoven                              ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    02.basim°-°langt ude i skoven                                   ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    03.børnekoret°-°langt_ude i skoven                              ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     [     ]        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     ------         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                      01:57 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   01:57 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     2,1 MB         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³....................................................................³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ  !                                                                       ÛÛÛ
ÛÛÛž ÀÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ! __   _ ___ __  _                                                       ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û_Û Û  Û-_ß-Ü                                                      ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                 TDC iS CURRENTLY SEARCHiNG                         ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³      - Suppliers of unreleased materials                           ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ .................................................................. ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ !                      The Danish Crew                               ! ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ

Kode: Vælg alt

http://rapidshare.com/files/173653147/VA-Langt_Ude_I_Skoven-2008-TDC.rar
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Tusinde tak - God jul!
Besvar