Art of Noise vs. Gorillaz - Moments of Bla Disco

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
stacok
Geografisk sted: :-D

Art of Noise vs. Gorillaz - Moments of Bla Disco

Indlæg af stacok »

Efter stor kritik af min sidste 'svipser' har jeg læst, lyttet og kæmpet for at blive den tand bedre - som nogle nok ville mene der ville være passende.
Så jeg har sammenstykket et bootleg af følgende numre:
Art of Noise - Moments of Love
Gorillaz - Feel good inc
Gigi D'Agostino - Bla Bla Bla
Joachim Garraud - The sound of Disco
Benny Benassi - Every single day

De er lavet med iPod hørebøffer - så rammer måske ikke tonerne helt perfekt. Ris og ros - må meget gerne gives, hvad der er gjort godt og hvad der er epic fails :-) Håber i vil synes om det!

Art of Noise vs. Gorillaz - Moments of Bla Disco (Bootleg by Dreas) 256 kbps
http://rapidshare.com/files/157824852/A ... _.mp3.html
Barry Lloyd
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
stacok

Indlæg af stacok »

Det kigger jeg lige på(-:
Barry Lloyd
stacok

Indlæg af stacok »

http://www.speedyshare.com/568849896.html der
respons kunne være kanont hjælpsomt!
Barry Lloyd
stacok

Indlæg af stacok »

lille bump.
Barry Lloyd
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg kommer lige tilbage engang imorgen. Fik aldrig hørt det.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Disclaimer: Jeg gider ikke udtale mig om teknikken, da den er horrible. Der skal arbejdes meget. Læs eventuelt nogle af de mange tråde igennem, hvor folk har fået feedback. Nøgle ord. Beatmatching, Track-selection, Fovirrende sammensætning, Rød tråd.

Konceptet er enormt fedt i starten. Jeg synes det er super at vælge to numre, der begge er af en lidt atypisk art i fht. standarden herinde og arbejde med dem. Jeg synes udfaldet var ganske ok (teknikken er direkte dårlig dog).
Derudover, så slagter du din produktion ved de 3 sidste numre som er, for det første langt under standard af de andre og for det andet fuldkommen ude af kontekst.
stacok

Indlæg af stacok »

Tak, men kan også føle jeg har fået mere følelse med det siden sidst.. Men ja, tusinde tak for responsen.
Besvar