Beskadiget filer :s

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Flemming Timberlake
Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn

Beskadiget filer :s

Indlæg af Flemming Timberlake »

hej ;)
har en ekstern harddisk har haft problemer med den men ny et nyt et. der er mange af mine filer jeg ikke kan "læse" der står at de er beskadiget, så derfor kan jeg ikke læse filerne. Hvad skal jeg gøre? -kan jeg gøre noget, udover at bare formatere den? ;)
håber I kan hjælpe ;)
hellere 20 ryk i banditten end 20 banditter på ryggen ;)
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

send den ind, hvis du har så mange probs :D
Min 1tb mybook blev også sendt ind, men en tikkende fejl. Det lyder også somom din ikke har det så godt ;)
Flemming Timberlake
Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn

Indlæg af Flemming Timberlake »

det er tilsyneladende kun nogle filer, men dem kan jeg ikke slette netop fordi computeren ikke kan læse filerne :D ?
hellere 20 ryk i banditten end 20 banditter på ryggen ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Flemming Timberlake skrev:det er tilsyneladende kun nogle filer, men dem kan jeg ikke slette netop fordi computeren ikke kan læse filerne :D ?
Beskadige sektorer - prøv at defragmenter harddisken - se hvad en dyb analyse siger dig.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar