Tastatur fejl?
Redaktør: Moderators
Tastatur fejl?
Jeg har lige formateret min computer, og saa installerede jeg XP, paa engelsk godt nok, troede ikke det betoed noget. Nu har de fleste tegn faaet andre pladser end de normalt har, og alle bogstaver efter z kan ikke skrives, hvad kan dette skyldes?
Det er vold nederen! 
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Som du selv siger. Du har installeret XP på engelsk. Og i det engelske sprog findes Æ, Ø og Å ikke. Du vil også opleve, at mange af dine specialtegn har byttet pladser.
Gå ind i "Kontrolpanel", tryk på "Internationale og sproglige indstillinger", tryk så på "Sprog" og derefter "Details".
Der kan du tilføje et dansk tastatur og så skal du bare bruge det. As simple as that.
Gå ind i "Kontrolpanel", tryk på "Internationale og sproglige indstillinger", tryk så på "Sprog" og derefter "Details".
Der kan du tilføje et dansk tastatur og så skal du bare bruge det. As simple as that.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja man er vel ikke supporter/administrator/teknisk altmuligmand for ingenting
Ej dit problem var ret enkelt. Men du skal ikke føle dig dum. Engang var der en bruger, som ikke kunne finde ud af at logge af sin computer. Selvom jeg var lige ved at kamme over, så husker jeg på, at hvis alle interesserede sig for, og satte sig lige så meget ind i alting, som folk i mit fag, så ville jeg jo være arbejdsløs :-/
Men igen. Intet stort teknisk problem, og intet der krævede en guru. Men nu stod guruen så til rådighed
PS: En tak kan betales i kage. Masser af kage
Og pizza... Og cola.. Men ikke det der light skidt.
Men igen. Intet stort teknisk problem, og intet der krævede en guru. Men nu stod guruen så til rådighed
PS: En tak kan betales i kage. Masser af kage
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game