Disappointing Behavior feat. Perfect Acapella.mp3

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
raws
Kontakt:

Disappointing Behavior feat. Perfect Acapella.mp3

Indlæg af raws »

Godaften.

Jeg ønsker egentlig blot lidt feedback på et track jeg lige har færdig-gjort. Jeg har ca. et års erfaring indenfor musikproduktion, så kvaliteten må siges at være på amatør-niveau.

Jeg har mixet "perfect" acapella indover for at give tracket lidt ekstra.

http://www.speedyshare.com/680646339.html

God aften rundt omkring.

R.
Music Production is the way of living...
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Lyder da meget fint alt sammen synes jeg - men er det med vilje acapella kommer på off beat hver anden gang i starten? og dit længere stykke hvor acapella er på kører også off beat, det er ikke altid at en tekst starter på 1 takten. Nogen kan gange kan teksten godt lige starte en halv takt før, f.eks. (skulle mene) at "Thats" kommer på "4 og" og så right på 1 slaget, og tror du har lagt "thats" på 1 takten nu.. og så køre den desværre skæv resten af sangen. (:

Du klipper det meget fint, og dine cut ups lyder også fine. (<- hedder det cut ups? eller hvad har det egentlig af fint ord? :))
raws
Kontakt:

...

Indlæg af raws »

------> Maunus

Det er med fuld overlæg at flere dele af acapellaen starter som den gør. I starten starter "push it" på første og 1½ takt for at skabe dynamik.

Når sangen braker senere med "thats right...." starter "thats" faktisk på 4 takt og "right" på 1 takt. Jeg kan godt høre at acapella'en køre lidt off beat nogle steder, og det er nok der der skal finpudses.

I de store træk er det nu også mere det produktionsmæssige jeg ønsker en vurdering af. Det er DER jeg vil forbedre mig.

Tak for din kommentar forresten.

R.
Music Production is the way of living...
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nå det er dit beat også? - jamen det er super fedt, vil lige hører det en gang mere. Ja jeg var ikke lige helt inde i takt tælningen, og undrede mig også lidt hvis du ikke skulle have styr på det når du ellers havde lavet alt det andet så pænt. (:

jeg lytter igen......................................

puha, har aldrig rigtig prøvet kommentere på produktioner som sådan før - men synes det lyder godt, og har ikke de store fingre og sætte på det.. Der må Goa på banen eller en anden ;)
Besvar