Dancechart listen 27/3-09

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Låst
Tigerdyr

Dancechart listen 27/3-09

Indlæg af Tigerdyr »

Nogen som har alle sange som ligger på den nye dancechart liste fra den 27/3-09. som vil dele.
http://www.dancechart.dk/PDF/dancechartdk.pdf

På forhånd mange tak
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Indlæg af Bobo-Denmark »

Kode: Vælg alt

5.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste. 
Mvh

Bobo-Denmark
Tigerdyr

Indlæg af Tigerdyr »

der var på et tidspunkt herinde en som lavede de lister. det var super fedt.kunne godt være der var nogle som gør det stadig væk.
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

har den her liste:

www.djdanmark.dk/djdc
Brugeravatar
patty
Geografisk sted: 9000

Indlæg af patty »

Synes også det kunne være fedt, hvis djdc kunne blive lagt op hver uge :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det er ikke formålet med request-area. På det område vil jeg henvise til warez-dk eller andre fora som fast lægger lister op.

Dette blev sidste warning Tigerdyret. Jeg vil tage en diskussion med de andre mods om, hvad sanktionerne bliver. Såfremt du bliver tildelt en warning, så mister du adgang til forummet.

Indtil videre låser jeg tråden.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Låst