Printer og Terminal Server problem

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Hoopstar

Printer og Terminal Server problem

Indlæg af Hoopstar »

Hej alle der nu ser med..

Jeg har lige erhvervet mig et lille problem jeg ikke kan finde en løsning på..

Jeg har en Server 2003 installeret på min server derhjemme.
Så har jeg et firma med 3 ansatte der logger ind via TS og det fungere perfekt.
På deres lokation står der 1 HP Color Laserjet 2600n (netværksprinter)

Derud over er det en anden person som sidder et andet sted med sin egen netværksprinter og logger ind, og der er ingen problemer..

Problemet ligger hos de 3 som laver en TS session. Den trækker fint nok deres lokalt installeret printer med over, men når de skal printe ud virker det ik. Ingen af de tre kan printe ud. Jeg kan ikke helt finde ud af om det er de TS printer porte som skaber problemet eller hvad fanden ellers..
For hver især opretter de 4-5 ts00X porte..

Jeg burde mene at den enkelte person med den ene printer der nu er installeret burde blive trukket over automatisk og bare fungere.
Jeg kan se inde i printer og faxenheder at der er 3 af den samme printer med hver deres pc navn i parantes. men som sagt før, ingen af dem virker..

Har prøvet at søge lidt rundt men syns ik at finde noget der kan bruges til noget..

Fandt dog det her link: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
men det gav heller ik ret meget hjælp.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Nvm... fandt løsningen...

Det var en inkompetent bruger af de 3 som mente at hun havde for mange printere så hun slettede så de andres sessioner, og af en eller anden årsag begyndte den så at hobe printjobs over på hendes og så lavede skidtet fejl.. Jesus..

Rettigheder fjernet.. :P
Besvar