Ableton Live 8 - Forskelle?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Ableton Live 8 - Forskelle?

Indlæg af Raun »

Hej CA!
Jeg kunne forfærdenlig godt tænke mig at kende forskellen imellem Ableton Live 8 LE/Ableton Live 8 (som download)/Ableton Live 8 (som box ink. EIC 2). Programmet skal i første omgang bruges til at lege lidt i, først og fremmest bootleg, og senere hen remix og egne produktioner. Men jeg har svært ved at finde ud af hvor meget der høre med i hver pakke? Følger "Sampler" eksempelvis med i Ableton Live 8 (som download)?

Jeg har søgt rundt omkring, men er ikke blevet meget klogere.

Håber der er en venlig sjæl der lige kan sætte mig lidt ind i det :)
På forhånd tak!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Re: Ableton Live 8 - Forskelle?

Indlæg af goafreak »

EIC 2 er vidst en samplepack af en slags. (7-8 gb på ThePirateBay)
Udover dette indeholder boxen:
# Essential Instrument Collection 2: a wide range of sampled instruments (box only)
# Printed reference manual in English, French, German or Japanese (box only)

Ableton LE er vidst noget man får med, når man køber noget bestemt hardware af en slags. Jeg fik det med da jeg købte mit midi-keyboard (M-Audio) - men jeg har aldrig leget med det.

Ved ikke om det var svar på dit første spørgsmål.

Om sampler følger med i Ableton Live 8 som download? Ableton har jo en indbygget sampler. Flere endda, så vidt jeg husker.

Ellers står der lidt om det her: http://www.ableton.com/live-8
BØH
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

goafreak skrev: Om sampler følger med i Ableton Live 8 som download? Ableton har jo en indbygget sampler. Flere endda, så vidt jeg husker.
Okay. Jeg bliver bare forvirret af at man kan købe "sampler" som seperat download.
http://www.ableton.com/pages/shop/more_ ... to_cart_ri
Så ville jeg jo mene at det var oplagt at tro at sampler ikke følger med i Live 8.
Er der nogle der kan be- eller afkræfte dette?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Den sampler du linker til der er også med i Ableton Live 7 - uden nogen former for addons.

Billede
BØH
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

goafreak skrev:Den sampler du linker til der er også med i Ableton Live 7 - uden nogen former for addons.
Super Tak for det. Det var lige det svar jeg skulle bruge :)
Besvar