Req: Cumfiesta - Kys Mig!
Redaktør: Moderators
Req: Cumfiesta - Kys Mig!
Nogle der ligger inde med den nye single fra cumfiesta?
pft.
pft.
Re: Req: Cumfiesta - Kys Mig!
Kigger også med. 
Jeg er ik' arrogant | Jeg er bare bedre end alle andre ;D
Hold kæft hvor plat!
har de btw ikke taget MEGET fra Javi Mula - Come On beatet, og så lige selv pyntet det lidt?
det lyder satme sådan!
har de btw ikke taget MEGET fra Javi Mula - Come On beatet, og så lige selv pyntet det lidt?
det lyder satme sådan!
Jeg har hverken hørt den, eller har nogen holdning til Cumfiesta's produktioner.
Men nu lyder requesten altså på nummeret og ikke jeres meninger om samme.
Ka godt være, men nu er det jo et debat-forum, så folk må vel gerne lufte deres mening om produktionenRaun skrev:Jeg har hverken hørt den, eller har nogen holdning til Cumfiesta's produktioner.
Raun skrev:Jeg har hverken hørt den, eller har nogen holdning til Cumfiesta's produktioner.
hvis du ikke engang gider høre nummeret eller gider havde en holdning til cumfiesta's produktion. hvad f#€% laver du så i tråden ? og hvorfor spilder du din kostbare tid på at tryk replay og skrive et indlæg som både er spild af din og vores tid? ...
suck me sideways...

Jeg tænker bare ja tracket er super fedt til at skabe en fed stemning da alle kan synge med på den selv i aller væreste tilstand om de ved at gå i gulvet eller hvad de er så giver de den sku gas til dette nummer
så tror helt sikkert på at det vil blive spillet en del landet over jeg er i vært fald en af dem som ikke tøver med at spille det for folk elsker noget de kan synge med på og kender og det skal gerne være lidt nyt.
men ja lige en extra ting nu når ingen andre vil smide op ja så gør jeg det sku
http://www14.zippyshare.com/v/20372546/file.html
tak er ingen skam
så tror helt sikkert på at det vil blive spillet en del landet over jeg er i vært fald en af dem som ikke tøver med at spille det for folk elsker noget de kan synge med på og kender og det skal gerne være lidt nyt.
men ja lige en extra ting nu når ingen andre vil smide op ja så gør jeg det sku
http://www14.zippyshare.com/v/20372546/file.html
tak er ingen skam