iPhone 3GS
Redaktør: Moderators
iPhone 3GS
Som i sikkert ved kommer der en ny iPhone til landet d. 31 Juli - jeg ville meget gerne købe telefonen da jeg lige har afsat min gamle 3G tlf. - dog gider jeg ikke til at skifte mit abb. væk fra Telmore.
Min forrige tlf. var en Sony E som jeg havde købt på http://www.GoBlue.dk - telefonen fejler en del i softwaren og jeg har haft den til rep. et par gange, men nu er det fandeme sket igen. Telefonen er død (bruger den mens jeg venter på den nye iPhone). Jeg gik ind på siden og kiggede mig lidt omkring for at se om jeg kunne få et eller andet tilbage nu når telefonen går kold og jeg mister data, men i stedet fandt jeg så den nye iPhone 3GS til salg for 7 - 8000,- uden abb. og ikke låst.
Kender i til andre steder hvor jeg kan købe telefonen? lige pt. satser jeg lidt på noget forhandling med GoBlue om at de kan tage deres Sony E igen og jeg så køber en iPhone 3GS af dem i stedet, men måske i kender andre sider?
Tror i det kan betale sig for mig at vente til efter 31. Juli hvor telefonen udkommer i danmark, jeg håbede på at prisen på GoBlue.dk ville falde en del, men er det kun mig som tror det?
Hvordan står der til med jer andre? - Skal i have en 3GS?
Min forrige tlf. var en Sony E som jeg havde købt på http://www.GoBlue.dk - telefonen fejler en del i softwaren og jeg har haft den til rep. et par gange, men nu er det fandeme sket igen. Telefonen er død (bruger den mens jeg venter på den nye iPhone). Jeg gik ind på siden og kiggede mig lidt omkring for at se om jeg kunne få et eller andet tilbage nu når telefonen går kold og jeg mister data, men i stedet fandt jeg så den nye iPhone 3GS til salg for 7 - 8000,- uden abb. og ikke låst.
Kender i til andre steder hvor jeg kan købe telefonen? lige pt. satser jeg lidt på noget forhandling med GoBlue om at de kan tage deres Sony E igen og jeg så køber en iPhone 3GS af dem i stedet, men måske i kender andre sider?
Tror i det kan betale sig for mig at vente til efter 31. Juli hvor telefonen udkommer i danmark, jeg håbede på at prisen på GoBlue.dk ville falde en del, men er det kun mig som tror det?
Hvordan står der til med jer andre? - Skal i have en 3GS?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: iPhone 3GS
Mener ikke du kan købe iPhone uden abb. Her tænker jeg på fysiske butikker, som handler med den. (Telia, Sonofon, Telekæden, Fona osv.)
Nej. So far er den "kun" jailbreaket, så 8000 på eBay er sikkert en fair prisamh skrev:Mener ikke du kan købe iPhone uden abb. Her tænker jeg på fysiske butikker, som handler med den. (Telia, Sonofon, Telekæden, Fona osv.)
(Og har kompas)
Jeg har købt min iPhone 3Gs direkte ved Apple uden abbonnement til ca 3800,-
Jeg købte min iPhone 3GS i apple store Sydney, da jeg alligevel er på ferie hernede
Jeg købte min iPhone 3GS i apple store Sydney, da jeg alligevel er på ferie hernede
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
I england kan du lave samme trick. Køb en lavpris billet til london og hjem igen og du har alligevel sparet penge i forhold til at købe den på ebay.
Eksempel:
Norwegian
København 7.20 - Gatwick 8.15
Gatwick 19.35 - København 22.30
ialt 1063kr. Så inkl. en tur til london har du alligevel sparet næsten 3000kr.
Eksempel:
Norwegian
København 7.20 - Gatwick 8.15
Gatwick 19.35 - København 22.30
ialt 1063kr. Så inkl. en tur til london har du alligevel sparet næsten 3000kr.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg tror jeg ville købe mig en HTC Magic. Jeg har set den i action og jeg kan godt lide Android. Plus du selv kan skrive java programmer til den, hvilket jeg ser som en kæmpe fordel i forhold til iPhone.
Google all the way! Det ville være et meget bedre sted, hvis de ejede verden!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
HTC's touch funktion er lysår bagud i forhold til apple's! Jeg opgiver hver gang jeg prøver mine venners htc'er!odder skrev:Jeg tror jeg ville købe mig en HTC Magic. Jeg har set den i action og jeg kan godt lide Android. Plus du selv kan skrive java programmer til den, hvilket jeg ser som en kæmpe fordel i forhold til iPhone.
Skrive Java programmer..hmmm
1. Hvad er det lige du vil skrive som ikke er lavet i forvejen?
2. Hvis det virkelig er en nødvendighed at kunne skrive sine egne programmer er der udgivet en SDK pakke til iPhone hvor du for 99$ kan få det lagt ud på Appstore og derved tjene penge på folk der køber dit program.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fair bare princippet i at det er så besværligt at skrive appz til Iphone får mig til at hade den _mere_ end jeg gjorde i forvejen.
Hvis Apple bare forsvandt, ville verden være et bedre sted. :D
Hvis Apple bare forsvandt, ville verden være et bedre sted. :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Arh. Synes nu konkurrence er en god ting
Og jeg ville da savne iPhone hvis det var. Ikke noget der får mig til at "føle mig bedre" end et fæ der flasher sin iPhone 
Tak for det . hjalp mig en del
kan se at jeg faktisk på apples UK side kan købe en iPhone for lige under 5000,- uden abb.
Skulle jeg ud og have ny mobil ville valget også blive en HTC Magic.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Hehe en af mine venner har en HTC Magic og han vil til en hver tid anbefale en iPhone, hvis ikke man køber telefonen pga styresystemet og muligheden for at rode meget med det
men det er vel også derfor du vil have den down?
Jeg skal klart have mig en 3GS'er. Når man har Macbook hvor ens kalender og alle kontakt personer er på, så er en iPhone (+ MobileMe abb) det mest naturlige valg. Prisen er godt nok lidt voldsom, men mon ikke det bliver lidt mere overskueligt for erhvervs kunder.
Prisen er voldsom? du har jo ikke set en pris for 3gs...
Jeg har selvv osx og iphone som jeg synes kører som en drøm men hvorfor skulle det være bedre for os med osx end folk med windows og outlokookj/kontakliste?
Har lidt overvejet at sælge min iphone 3G om en måends tid eller to. Den blev skiftet engang i juno så den burde jeg kunne få en slat peenge for og derbed købe en 3gs
Jeg har selvv osx og iphone som jeg synes kører som en drøm men hvorfor skulle det være bedre for os med osx end folk med windows og outlokookj/kontakliste?
Har lidt overvejet at sælge min iphone 3G om en måends tid eller to. Den blev skiftet engang i juno så den burde jeg kunne få en slat peenge for og derbed købe en 3gs
Nej okay. Jeg sidder selv med en gammel Nokia håndværker mobil, også er alt jo dyrt i forhold til den.CCK^ skrev:Prisen er voldsom? du har jo ikke set en pris for 3gs...
Pas, jeg rør ikke ved outlook med en ildtang, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg ved bare at OSX har et fantastisk workflow, samt muligheden for at synkronisere regler fra Mail, og redigere bento databaser på iPhonen, gør det til en attraktiv løsning for dem der gerne vil have den fulde kontrol.CCK^ skrev: Jeg har selvv osx og iphone som jeg synes kører som en drøm men hvorfor skulle det være bedre for os med osx end folk med windows og outlokookj/kontakliste?
har lige solgt min gamle 3g inden den faldte alt for meget i pris.CCK^ skrev:Prisen er voldsom? du har jo ikke set en pris for 3gs...
Jeg har bestilt min iPhone 3Gs ved http://www.macphone.dk/iphone3g-shop.htm
Tror egentlig bare han bestiller nogle hjem fra Australien. De er factory unlocked og uden abb.
5000,- for en 32gb SORT!
Tror egentlig bare han bestiller nogle hjem fra Australien. De er factory unlocked og uden abb.
5000,- for en 32gb SORT!
..vescere bracis meis!
Venter til den kommer til landet i håb om den falder lidt i køb uden abb.
Eller Hero http://www.engadget.com/2009/07/23/htc- ... #continuedDown1 skrev:Skulle jeg ud og have ny mobil ville valget også blive en HTC Magic.
Nå nu udkom den så i DK!
Hvem har spottet den billigste måde at anskaffe sig den på?
Hvem har spottet den billigste måde at anskaffe sig den på?