Køb af digital kamera

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Hoopstar

Køb af digital kamera

Indlæg af Hoopstar »

Tænkte lige om der var nogen af jer kamera folk her som kunne guide mig til et forholdsvist billigt men hurtigt og nyt kamera

Det er min onkel der skal bruge det, og han har primært tænkt sig at bruge det når han er ude og køre på sin knallert/harley davidson.
Konen sidder så bagpå og skal tage billeder når de kører, så det det må gerne have en hurtig lukketid? så ikke billederne bliver alt for slørede..
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Re: Køb af digital kamera

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg har selv lige været i kamera købs situationen, jeg endte med og gå lidt over det budget, jeg satte mig fra starten, jeg fik af vide da jeg skulle købe, den bedste måde og finde et godt kamera er ved og sætte budgettet også ellers dage den derfra, jeg endte med og købe et superzoom kamera (20X optisk) men det kommer jo an på behov, hvis det er noget der skal tages i fart, kan jeg anbefale og købe et der kan fyre en masse billeder af på krt tid, så er der mulighed for og ramme et par gode billeder imellem, jeg ville personligt gerne have SLR, da det klart tager de bedste billeder, men da der ikke er mange der har video funktion i min pris klasse, gik jeg hurtigt fra det :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Jeg ville gå efter noget fra serierne Sony cybershot (Lille tynd model generelt) eller Canon Eos (Lidt større i kamerahuset)
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Okay tak for buddet.. :)
Besvar