Halløj
Microsoft Office Outlook 2003 på en exchange-server tror jeg nok. Kan man sætte den op via regler til at videre sende alt post? Ikke blot post hvor man selv står i TO:-feltet, men også hvor man evt. er på en distrubutionsliste. Jeg har siddet og kigget lidt på de regler, og jeg synes ikke helt det er lykkes for mig.
Tænkte der måske var et Office-geni her inde? :)
Videresend alt mail i MS Office Outlook 2003
Redaktør: Moderators
Videresend alt mail i MS Office Outlook 2003
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: Videresend alt mail i MS Office Outlook 2003
kan du ikke oprette en regel?
Fandt lidt engelsk hjælp til dig her. Kunne ikke se en guide på dansk (findes garanteret)
Outlook-regler fungerer ganske godt. Jeg har brugt det et par gange til at sortere e-mail automatisk, så mon ikke den også kan finde ud af at videresende.
Fandt lidt engelsk hjælp til dig her. Kunne ikke se en guide på dansk (findes garanteret)
Outlook-regler fungerer ganske godt. Jeg har brugt det et par gange til at sortere e-mail automatisk, så mon ikke den også kan finde ud af at videresende.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg prøver senere. Tak for tippet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Regler på exchange er slet ikke så slemt 
Jeg tror ikke det er det store problem selv om man er på en distributionsliste, da reglerne kan sættes op til at videresende al indgående post på den pågældende konto.
Jeg tror ikke det er det store problem selv om man er på en distributionsliste, da reglerne kan sættes op til at videresende al indgående post på den pågældende konto.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?