Kronprins Frederiks tale til Dronningen?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Kronprins Frederiks tale til Dronningen?

Indlæg af raffay »

Jeg leder efter Frederiks tale til Dronning i anledning af hendes 70 års fødselsdag. Jeg skal bruge videoklippet i forbindelse med et projekt. Er der nogen der tilfældigvis ved hvor jeg kan finde det og hive det ned? Har søgt youtube igennem, er dog ikke lykkedes mig at finde noget brugbart...
Skal man skrive noget her?
Sig-Mund

Re: Kronprins Frederiks tale til Dronningen?

Indlæg af Sig-Mund »

Ved at du kan finde talen som tekst i Billed Bladet fra i torsdags. Ellers må en mulighed være at kontakte Tv2, som jeg mener dækkede talen
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Ja, jeg har fundet teksten, men det er nu selve videoklippet jeg leder efter. Hvis det overhovedet findes? Må lige skimme TV2 igennem en ekstra gang...
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nu har jeg fundet den, fandt ud af den gemte sig under en anden overskrift end jeg havde forestillet mig. Hvordan får jeg lige hentet klippet ned på computeren?

http://nyhederne.tv2.dk/article/29950560/

Er der nogen der kender et nemt og smart videoredigerings program. Jeg skal have klippet nogen stykker ud og måske mute nogen steder.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Slet ikke nogen kvikke hoveder fra CA der kan komme med lidt input? :)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Jeg har nu fundet filen og hentet den ned. Det drejer sig om en .flv fil. Hvilket program kan jeg bruge til at redigere i den?
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Du kan konvertere flv om til noget mpeg4 eller lign. som dit redigeringsprogram kan æde med eksempelvis "Total Video Converter"
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Yep, det er fikset nu! Tak ellers :)
Besvar