Et mix jeg sad og lavede en aften..
Tracks:
Swedish house mafia - one (original mix)
Chuckie, LMFAO - Let The Bass Kick In Miami Bitch (Ibiza Version)
Discotronic - Tricky Disco 2k10 (Crazy Mentals Remix)
Loona - Vamos a La Playa (Scotty Remix)
PH Electro - Englishman In New York (DJs From Mars Club Mix)
Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez 'Now we dance' Dirty House Bootleg) [Dutch House]
Rasmus Seebach VS Jasper Forks - River flows in Natteravn (DeCain Mashup)
Scotty - God Is A DJ 2010 (Club Mix)
Fedde Le Grand feat. Mr. V - Back and Forth (Elektrokid and Dave Lambert Remix)
Euritmics - Sweet Dreams (Dj Max Fonaroff & Dj Karp Remix)
Kato ft USO & Johnson - Hey Shorty (The Dirty Danes Remix)
Elektro megamix
Redaktør: Moderators
Elektro megamix
--=DeCain the DJ=--
Re: Elektro megamix
Må lige smide en comment her , vil lige starte med at sige at jeg ikke kender det store til kunsten at "mixe" og kan derfor ikke udtale mig om det tekniske, men det lyder super i mine musik glade øre 
Der er bare et problem , syntes det er synd at bruge melodier som Alors on dance/ Natteravn / hey shorty , som er numre der er blevet gennem Fistet de sidste 4 mdr på forskellige CD`s/radioer Danmark over , ved det er nye udgaver og meget anderledes.. men de irriterer mig alligevel, er jeg virkelig den eneste som har det sådan??
De andre er mixes af gamle klassikere, som man ikke høre så meget til mere og virker derfor rigtigt godt
Syntes det er et fedt mix og kan helt sikkert drikke mig en god brandert på til den.. sidder bare med en irriterende smag i munden når de numre kommer på..
Moin
Der er bare et problem , syntes det er synd at bruge melodier som Alors on dance/ Natteravn / hey shorty , som er numre der er blevet gennem Fistet de sidste 4 mdr på forskellige CD`s/radioer Danmark over , ved det er nye udgaver og meget anderledes.. men de irriterer mig alligevel, er jeg virkelig den eneste som har det sådan??
De andre er mixes af gamle klassikere, som man ikke høre så meget til mere og virker derfor rigtigt godt
Syntes det er et fedt mix og kan helt sikkert drikke mig en god brandert på til den.. sidder bare med en irriterende smag i munden når de numre kommer på..
Moin
Tja, jeg tænkte bare det ville være fedt med 2 af de hotteste numre, i et par nye udgaver.. 
--=DeCain the DJ=--
Jeg bruger Sony Acid..legoduplo skrev:Decain, hvilket program bruger du?
Forresten thumbs up herfra!
OG mange tak.
--=DeCain the DJ=--
Takker makker!DeCain skrev:Jeg bruger Sony Acid..legoduplo skrev:Decain, hvilket program bruger du?
Forresten thumbs up herfra!
OG mange tak.
Husk at sige tak 
Kan det passe, at du har lagt dit mix op i meget lav kvalitet? Eller har du bare brugt numre af lav kvalitet i hele dit mix? Jeg synes, jeg kan høre enormt meget støj - både den der "elektroniske knitren", der kommer, når man overkomprimerer og forvrængning af pga for høj volumen.
Jeg synes, de fleste overgange er meget lige til og ikke noget, jeg gider brug tid på at sidde og splitte ad. Synes de lyder ret fornuftigt med untagelse af:
Overgangen på til og fra Seebach synes jeg er uheldig. Jeg ved ikke om, det er dit bootleg eller mixet, men der er ihvert fald meget rod i mixet deromkring. Der mangler lidt mere klarhed og generelt en lidt mere harmonisk overgang.
Det er jo ikke rytmen, der fejler, men mere det harmoniske, så det er bare med at lytte til det, holde en pause og lytte til det lidt senere. Ellers har jeg god erfaring med at sætte mig og spille det for en jeg kender, mens jeg selv sidde og lytter ved siden af. Hvis jeg begynder at skulle undskylde, hvorfor nogle bestemte dele lyder som de gør, så ved jeg, at det ikke lever op til mine forventninger.
Derudover, så synes jeg det er ærgeligt at vælge en engelsk version af Alors on Danse, men det er jo en smagssag
Jeg synes, de fleste overgange er meget lige til og ikke noget, jeg gider brug tid på at sidde og splitte ad. Synes de lyder ret fornuftigt med untagelse af:
Overgangen på til og fra Seebach synes jeg er uheldig. Jeg ved ikke om, det er dit bootleg eller mixet, men der er ihvert fald meget rod i mixet deromkring. Der mangler lidt mere klarhed og generelt en lidt mere harmonisk overgang.
Det er jo ikke rytmen, der fejler, men mere det harmoniske, så det er bare med at lytte til det, holde en pause og lytte til det lidt senere. Ellers har jeg god erfaring med at sætte mig og spille det for en jeg kender, mens jeg selv sidde og lytter ved siden af. Hvis jeg begynder at skulle undskylde, hvorfor nogle bestemte dele lyder som de gør, så ved jeg, at det ikke lever op til mine forventninger.
Derudover, så synes jeg det er ærgeligt at vælge en engelsk version af Alors on Danse, men det er jo en smagssag
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Kan det passe, at du har lagt dit mix op i meget lav kvalitet? Eller har du bare brugt numre af lav kvalitet i hele dit mix? Jeg synes, jeg kan høre enormt meget støj - både den der "elektroniske knitren", der kommer, når man overkomprimerer og forvrængning af pga for høj volumen.
Hmm det skal jeg lige kigge på.. Mener jeg smed den op i 192.
Jeg er faktisk enigEr heller ik tilfreds. Den blir lavet om
Jeg synes den engelske er røv fedIsær når folk forventer den alm tekst.
--=DeCain the DJ=--
Såå genialt! Alt for fedt mix! 
Download?

Download?
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!