Hejsa
Leder efter en universal remote der kan erstatte min TV, PS3, HD-box, Sat-box, forstærker og lampe fjernbetjening.
Har vist før hørt godt om Logitechs remotes, men er der noget andet jeg skal være på udkig efter mon?
Req: Universal Remote?
Redaktør: Moderators
Req: Universal Remote?
Skal man skrive noget her?
Re: Req: Universal Remote?
Tror ikke der er nogen der virker til PS3 også. Så skal der være kommet nogle nye med bluetooth eller hvad det nu kører over.
Jeg har testete et par logitech og de var ganske gode. og en enkel phillips som også var god, men køber generelt ikke phillips.
bruger selv en som fulgte med til mit anlæg som man kan programmere selv.
Jeg ville tage en logitech.
Jeg har testete et par logitech og de var ganske gode. og en enkel phillips som også var god, men køber generelt ikke phillips.
bruger selv en som fulgte med til mit anlæg som man kan programmere selv.
Jeg ville tage en logitech.
Du kan godt få Harmony One fjernbetjeningen til at virke med PS3, men det kræver sådan en adapterdims.
BØH
Jeg har set mine forældres Logitech universal remote... Den virker fint og jeg tror på, at det må være nemt at sætte op for min far har sat den op til at virke til tv, sat, dvd-optager + noget mere jeg ikke kan huske... Og manden skal normalt bruge hjælp for at åbne word (selvom det med tiden er blevet bedre).
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg har en Logitech Harmony 785. Den fungerer aldeles glimrende. Den kan endda styre min Ipod dock, og min bærebare pc. Den er nem at konfigurere, og kan lære de apparter at kende, som ikke eksisterer i Logitechs kæmpe database. En ef mine venner har den også, og den kan også styre en PS3, hvis man du køber denne dims http://www.logitech.com/en-us/remotes/u ... vices/5732 og ligger ved siden af PS3. Den modtager IR fra harmonyen og laver det om til RF som PS3 kører på.
Logitech Harmonyen - kan endvidere programmeres, så når man f.eks. trykker på knappen til DVDén - så tænder den DVDen, surround anlægget og TVet - anlægget og tv sættes til DVD. Alt bare med tryk på en knap. Det er hamrende smart. Der er tusindevis af muligheder med Logitechs harmony fjernbetjeninger. Min Harmony 785 erstatter op til 15 fjernbetjeninger, men er vist udgået. Men de nye udgaver fungerer også rigtigt godt - f.eks kender jeg en der har en Harmony One. Den er fantastisk.
Logitech Harmonyen - kan endvidere programmeres, så når man f.eks. trykker på knappen til DVDén - så tænder den DVDen, surround anlægget og TVet - anlægget og tv sættes til DVD. Alt bare med tryk på en knap. Det er hamrende smart. Der er tusindevis af muligheder med Logitechs harmony fjernbetjeninger. Min Harmony 785 erstatter op til 15 fjernbetjeninger, men er vist udgået. Men de nye udgaver fungerer også rigtigt godt - f.eks kender jeg en der har en Harmony One. Den er fantastisk.