(Ved godt det er et lidt sløret billede)
Kan i gætte hvad det er for en dims, og hvad den har været brugt til i sin tid ?.
Jeg kan fortælle, at den nok er omkring 25 år gammel.
Zivago
Redaktør: Moderators

Nej. Så gammel er den dog ikke.Fairground skrev:Til at rette i hulkort?
Nope. Det er det heller ikke.Will skrev:Mit gæt er det er til noget kabelværk ?
Du ville blive chokeret over hvor sent en arbejdsplads som min var om at fjerne hulkort fra deres edb-løsning. Når noget virker, så er der ingen grund til at få nye løsninger - det er vist mantraet på min arbejdsplads :SZivago skrev:Nej. Så gammel er den dog ikke.Fairground skrev:Til at rette i hulkort?![]()
Zivago
Ja - jeg kender flere firmaer som har den holdning.FrZ skrev:Du ville blive chokeret over hvor sent en arbejdsplads som min var om at fjerne hulkort fra deres edb-løsning. Når noget virker, så er der ingen grund til at få nye løsninger - det er vist mantraet på min arbejdsplads :SZivago skrev:Nej. Så gammel er den dog ikke.Fairground skrev:Til at rette i hulkort?![]()
Zivago
De har dem dog ikke længere- men de har stadig programmer kodet i 70'erne i sprog som ingen nulevende stort set kan kode i
Ang. tingelingeren, så er det måske en amerikansk "en-huller" til papir?
Bandit^ skrev:Det skulle vel ikke være til at klippe hul i siden på 5¼" disketter, således at de ikke er skrivebeskyttede.
Eks. de disketter der blev brugt til Commodore 64.