REQ: Dancechart 29
Redaktør: Moderators
Re: REQ: Dancechart 29
følger med her
Kan smide den op imorgen ved 12 tiden, med mindre andre når at gøre det før 
Det lyder godt T-MazzT-Mazz skrev:Kan smide den op imorgen ved 12 tiden, med mindre andre når at gøre det før
Er på vej op, så om små 5-10 minutter 
Hvor har du den fra?T-Mazz skrev:Er på vej op, så om små 5-10 minutter
arh ok.. jeg googlede den lige :b
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Mon det denne gang er lykkedes ripperne at lave et korrekt album ? LOL
Næsten alle de rips der ligger på nettet af Dance chart 28 - er forkerte. Forkert trackliste i forhold til den officielle udgave, og der var numre der var tagget forkert.
Der var også rips af nr 25, 26 og 27 som var forkerte.
Såvidt jeg husker var det iFA og plan9 rips det dengang var galt med.
Zivago
Næsten alle de rips der ligger på nettet af Dance chart 28 - er forkerte. Forkert trackliste i forhold til den officielle udgave, og der var numre der var tagget forkert.
Der var også rips af nr 25, 26 og 27 som var forkerte.
Såvidt jeg husker var det iFA og plan9 rips det dengang var galt med.
Zivago
Ifølge den anmeldelse de har lave inde på djz.dk så skulle den stemme den her gang 
CoolT-Mazz skrev:Ifølge den anmeldelse de har lave inde på djz.dk så skulle den stemme den her gang
Kan i nu have en fantastisk weekend
takker også herfra.. og hold da kæft der er fart på zippyshare.. fantastisk!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.