Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Sådan et har jeg kun set en gang, hos en kammerat.Han havde købt det på nettet. Han brugte det aldrig, da forskellige størrelser på kartoflerne gav forskelligt resultat
Det er da også nemt nok, at snitte kartoflerne uden dette besynderlige skærebrædt. Det tager ikke mange minutter at lære at undgå at skære kartoflerne helt igennem. Har man først lært det, går det hurtigt.
Jeg skal høre min kammerat, om han kan huske hvor han købte det.
amh skrev:Tak for hurtigt respons, jeg håber du kan hive ud af ham hvor han har anskaffet sig det, for jeg kan ikke opstøve det nogle steder :/
Min kammi kan ikke huske hvor på nettet han købte det. Men han kan da huske at han smed det ud ca 1 måned efter han købte det, da det langt fra levede op til hans forventninger.
Damn, de er måske udgået da de åbenbart ikke er noget værd... QzL ja, åbenbart... Jeg har heller ikke noget problem med det, engang i mellem driller det lidt... Men overlever