Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Jeg har fået bixet et trance nummer sammen, som jeg synes er blev ok hvis jeg selv skal sige det. Men jeg ville hører hvad i synes om det . Jeg har kaldt det Open Mind, ved ikke hvorfor men det passede meget godt til synes jeg
I meget gerne fortælle hvad i synes er godt eller dårligt.
Nummeret er lavet med:
1x Clavia Nordlead 1 synthesizer
1x Roland JP-8000 synthesizer
Propellerheads Reason 2.0
Steinberg Cubase 5.
Hey technica! syntes din eletronic overload var alt for fed så jeg henter open mind i morgen når jeg kommer hjem!!! har forresten også sidet og arbejdet i studie hele ugen med cubase! ganske godt pgr
Haude skrev:Hey technica! syntes din eletronic overload var alt for fed så jeg henter open mind i morgen når jeg kommer hjem!!! har forresten også sidet og arbejdet i studie hele ugen med cubase! ganske godt pgr
Efter jeg kom hjem fik jeg så konstateret at mit net ikke virker mvh Haude
jeg har også hentet din sang... og jeg skal da lige love for den holder... var ligesom haude også vild med den første..
så da jeg hørte open mind, blev jeg bestemt ikke skuffet den holder max!
nu skal jeg ikke spille smart men hvis du måske en dag prøvede at lave noget med en lidt "hårdere" bass ville jeg blive sindsygt glad!
alt i alt så kan jeg kun anbefale at i henter denne sang...
//kloojve
ps. sorry mit logo... håber stærkt på at hjælpen er på vej...