Hjælp til FTP
Redaktør: Moderators
Hjælp til FTP
Hey...
Er der nogen af jer som ved om man skal åbne en port på sin router for at en anden person kan FXP (server-to-server transfer) over til min ftp ??
Er der nogen af jer som ved om man skal åbne en port på sin router for at en anden person kan FXP (server-to-server transfer) over til min ftp ??
sæt din port til 1500 eller derover, så skulle det virke
port 21 virker ikke altid til fxp
port 21 virker ikke altid til fxp
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Som du rigtigt skriver, så er fxp overførsel mellem to servere.
Hvorfor ?
Fordi man kan
Hvis du selv sidder på en 1 mbit, og skal have noget fra en 10mbit over til en anden 10mbit, og ikke selv skal bruge det, så er det nemmest at overføre direkte.
Hvordan ?
Hmm, donwload på den ene, og i stedet for at skrive på sin egen harddisk uploader man bare til den anden.
Der findes mange programmer til at gøre det med, men det mest brugte og bedste efter min mening er Flash FXP.
Hvorfor ?
Fordi man kan
Hvis du selv sidder på en 1 mbit, og skal have noget fra en 10mbit over til en anden 10mbit, og ikke selv skal bruge det, så er det nemmest at overføre direkte.
Hvordan ?
Hmm, donwload på den ene, og i stedet for at skrive på sin egen harddisk uploader man bare til den anden.
Der findes mange programmer til at gøre det med, men det mest brugte og bedste efter min mening er Flash FXP.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!