Er der nogen der har langt fra las vegas?!?!?
Rejseholdet ville også være godt...
Langt fra las Vegas/Rejseholdet
Redaktør: Moderators
http://www.sharereactor.com yderst til højre står der "06.06.03 - Langt Fra Las Vegas Sæson 4 (Danish)" - Tjek den slags ting inden du spørger... Rejseholdet kunne jeg også godt bruge. 

Ja tjek lige Sharereactor inden sådanne forespørgsler....
Men Langt Fra Las Vegas afsnit findes også på www.lflv.com
Dette forudsætter dog at du bruger progz som eMule. Hvis du ikke gør det, så lær det
Og mht. afsnit som blot kan downloades direkte, så ligger der masser af afsnit af både Rejseholdet og LFLV på DirectConnect.
Men Langt Fra Las Vegas afsnit findes også på www.lflv.com
Dette forudsætter dog at du bruger progz som eMule. Hvis du ikke gør det, så lær det
Og mht. afsnit som blot kan downloades direkte, så ligger der masser af afsnit af både Rejseholdet og LFLV på DirectConnect.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Hvis du har en HURTIG forbindelse (læs 2mbit) så fang mig på q´en ang. langt fra Las Vegas så må vi se om vi kan finde ud af noget.
Og Jackal, jeg skal lige have de afsnit af rejseholdet kopieret tilbage når vi ses næste gang, nu skulle jeg gerne have plads nok igen
Og Jackal, jeg skal lige have de afsnit af rejseholdet kopieret tilbage når vi ses næste gang, nu skulle jeg gerne have plads nok igen

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Jeg har begge dele
Jeg ville bare lige sige at jeg har 25 afsnit af reje4holdet og en del langt fra las vegas så hvis derer nogen der har en server så er jeg frik på at bytte lidt